El ministre de Cultura, José Manuel Rodríguez Uribes, ha advertit aquest dilluns al nou president del Barça, Joan Laporta, que farà "malament" si posa el club al servei de la independència de Catalunya.
En un esmorzar informatiu el titular de la cartera de cultura espanyola ha indicat que s'ha de felicitar Laporta per la victòria i ha afegit que cal treballar "entre tots" perquè "l'esport a Espanya segueixi essent el que és". En aquest sentit ha subratlla que el futbol "com a buc insígnia" és "marca Espanya", i ha afirmat que quan es viatja pel món, tothom coneix "Reial Madrid i Barça".
Per això, a preguntes periodístiques de si tem que Laporta posi el club al servei de la independència, Rodríguez Uribes ha dit que faria "malament" i ha indicat que, en tot cas, el govern intentarà "despolititzar i parlar de futbol".
Avís del govern espanyol a Laporta: «Farà malament si posa el Barça al servei de la independència»
Rodríguez Uribes subratlla que el futbol és "marca Espanya" i defensa que l'esport no ha d'estar "polititzat"

Ara a portada
Publicat el 08 de març de 2021 a les 18:15
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions