El ministre de Cultura, José Manuel Rodríguez Uribes, ha advertit aquest dilluns al nou president del Barça, Joan Laporta, que farà "malament" si posa el club al servei de la independència de Catalunya.
En un esmorzar informatiu el titular de la cartera de cultura espanyola ha indicat que s'ha de felicitar Laporta per la victòria i ha afegit que cal treballar "entre tots" perquè "l'esport a Espanya segueixi essent el que és". En aquest sentit ha subratlla que el futbol "com a buc insígnia" és "marca Espanya", i ha afirmat que quan es viatja pel món, tothom coneix "Reial Madrid i Barça".
Per això, a preguntes periodístiques de si tem que Laporta posi el club al servei de la independència, Rodríguez Uribes ha dit que faria "malament" i ha indicat que, en tot cas, el govern intentarà "despolititzar i parlar de futbol".
Avís del govern espanyol a Laporta: «Farà malament si posa el Barça al servei de la independència»
Rodríguez Uribes subratlla que el futbol és "marca Espanya" i defensa que l'esport no ha d'estar "polititzat"


- Joan Laporta, celebrant la seva victòria -
- FC Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2021 a les 18:15
Et pot interessar
-
Esports La Vuelta cancel·la una etapa per les protestes contra Israel
-
Esports Catalunya i el País Basc sacsegen La Vuelta amb protestes contra Israel
-
Esports La Fórmula 1, més a prop de quedar-se a Catalunya
-
Esports Laporta acomiada una de les figures clau del mandat al Barça
-
Esports L'aficionat de l'Espanyol que va dirigir insults racistes a Iñaki Williams accepta un any de presó
-
Esports El Barça tanca un nou patrocini per a la samarreta