Guerra oberta a La Lliga entre Javier Tebas i el Barça i el Reial Madrid. Blaugranes, blancs, i també l'Athletic Club, han anunciat aquest dimecres que exerceixen "accions legals" pels acords adoptats per l'Assemblea de la Lliga en relació amb el Projecte Impuls, que implica l'entrada del fons de capital de risc CVC a la màxima competició del futbol espanyol.
Els tres clubs, que van ser els únics de primera divisió que es van oposar a l'acord del passat estiu, consideren que es tracta d'una "transacció il·legal" que causa un "perjudici irreparable" a tot el sector del futbol espanyol i que vulnera "de forma flagrant els principis més elementals" del dret esportiu i els estatus de la mateixa Lliga.
El fons d'inversió CVC, que suposa una injecció de 2.700 milions d'euros a la competició espanyola, va tirar endavant el passat mes d'agost amb els vots a favor de 38 dels 42 equips que conformen l'assemblea de clubs. FC Barcelona, Reial Madrid, Athletic Club i Oviedo són els únics que s'hi van oposar i que no formaran part d'aquesta inversió.
[noticiadiari]2/223455[/noticiadiari]
El debat en l'entorn blaugrana sobre l'entrada en aquest projecte va estar en primera plana després de la marxa de Leo Messi. El president de la Lliga va defensar que si Joan Laporta hagués acceptat la injecció de diners d'aquest fons de risc, ara l'argentí seguiria formant part del club blaugrana. L'argument del president del Barça per no acceptar-ho va ser llavors que el projecte "comprometia els drets del club pels pròxims 50 anys".
[plantillagent]
Barça i Madrid denuncien Tebas per l'acord amb el fons CVC
Blaugranes i blancs, juntament amb l'Athletic Club, presenten "accions legals" contra l'entrada del fons d'inversió a la Lliga
- Florentino Pérez, Javier Tebas i Joan Laporta | ND -
- | ND
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2021 a les 16:42
Et pot interessar
-
Esports
Laporta declara pel cas Negreira i diu que el Barça guanyava sense ajuda arbitral
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
