El Barça lluirà un logo de Coldplay pel Clàssic al Bernabéu

Spotify farà dur as blaugranes el símbol de la banda britànica, que ha suposat un vincle molt especial pels aficionats i els jugadors des de l'etapa de Pep Guardiola com a entrenador

La samarreta del Barça lluirà un nou logo d'Spotify pel Clàssic
La samarreta del Barça lluirà un nou logo d'Spotify pel Clàssic | FC Barcelona
Redacció
24 de setembre de 2024, 11:02
Actualitzat: 18:37h

El Futbol Club Barcelona i Coldplay tornen a donar-se la mà per intentar aconseguir un èxit importantíssim. El Barça durà un logotip de la banda britànica pel Clàssic contra el Reial Madrid que es disputarà el 26 d'octubre al Santiago Bernabéu.

Així doncs, la col·laboració i el patrocini d'Spotify amb els blaugranes plasmarà una nova samarreta exclusiva com les que ja va fer anteriorment amb Drake, Rosalía, els Rolling Stones o, en el darrer enfrontament amb els blancs, el logotip de Karol G.

La relació del Barça i Coldplay ve de lluny, amb la mítica cançó Viva la vida de 2008. En aquells temps, els blaugranes dirigits per Pep Guardiola celebraven les grans victòries amb una gran rotllana al centre del cap, agafant-se de les mans, i amb aquest tema del grup sonant a tot drap.

Es posava en les rues, en les celebracions de Champions, de Lligues i de les Copes del Rei. És més, el 2023, quan els socis van acomiadar el Camp Nou per deixar pas a les obres, el Viva la vida va ser el tema triat per emocionar tots els aficionats.