El Futbol Club Barcelona i Coldplay tornen a donar-se la mà per intentar aconseguir un èxit importantíssim. El Barça ja va confirmar a finals de setembre que durà un logotip de la banda britànica pel Clàssic contra el Reial Madrid que es disputarà el 26 d'octubre al Santiago Bernabéu. I ara, han presentat la samarreta de manera oficial.
Barça x @spotify x @coldplay 🌕 pic.twitter.com/zctcoXSc16
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 17, 2024
Així doncs, la col·laboració i el patrocini d'Spotify amb els blaugranes plasmarà una nova samarreta exclusiva com les que ja va fer anteriorment amb Drake, Rosalía, els Rolling Stones o, en el darrer enfrontament amb els blancs, el logotip de Karol G.
Relació intensa amb Coldplay
La relació del Barça i Coldplay ve de lluny, amb la mítica cançó Viva la vida de 2008. En aquells temps, els blaugranes dirigits per Pep Guardiola celebraven les grans victòries amb una gran rotllana al centre del cap, agafant-se de les mans, i amb aquest tema del grup sonant a tot drap.
Es posava en les rues, en les celebracions de Champions, de Lligues i de les Copes del Rei. És més, el 2023, quan els socis van acomiadar el Camp Nou per deixar pas a les obres, el Viva la vida va ser el tema triat per emocionar tots els aficionats.