El Barça posa en venda l'última taquilla de Messi i altres relíquies del Camp Nou

El club blaugrana subhastarà el material de l'antic estadi entre el 23 de gener i el 13 de febrer

Publicat el 08 de gener de 2025 a les 15:57

Oportunitat única per als culers més acèrrims i els col·leccionistes. El Barça ha anunciat que subhastarà múltiples relíquies de l'antic Camp Nou, entre les quals destaquen l'última taquilla de Leo Messi i l'escut brodat sobre la gespa, davant el túnel de vestidors.

Concretament, serà entre el 23 de gener i el 13 de febrer de 2025 quan la companyia Goldin gestionarà les subhastes, que han de permetre generar ingressos extres al club blaugrana. A més dels productes destacats, també s'oferiran l'última taquilla de Gerard Piqué, la de Neymar, Luis Suárez, Carles Puyol i altres llegendes. També els banderins de córner i els punts de penal.

Si bé, els preus de sortida ja suposen una important barrera d'entrada per als inversors. I és que la relíquia estrella, la taquilla de Messi, surt a partir dels 350.000 euros, per exemple. Sigui com sigui, la directiva de Joan Laporta espera recaptar alguns milions d'euros per continuar sanejant l'economia del club.

Escull Nació com la teva font preferida de Google