Compromís important pel Barça de Guardiola a les deu de la nit al Camp Nou. Avui toca Vilareial a l'estadi. El submarí groc sembla ara per ara l'únic equip que pot fer una mica d'ombra als blaugranes i al Madrid en la lluita pel títol de lliga. El Vilareial, tercer a la competició, ja va puntuar l'any passat a l'estadi.
El partit té un alicient especial. Acostumat a trencar els récords, Leo Messi podria avui sumar el seu setè encontre seguit marcant, cosa que no ha fet mai.
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
Publicat el 13 de novembre de 2010 a les 12:15
Et pot interessar
-
Esports L'Ajuntament detecta «deficiències de seguretat» a l'Spotify Camp Nou i n'ajorna el retorn
-
Esports Dembélé no és el primer: els jugadors que han guanyat la Pilota d'Or després de marxar del Barça
-
Esports Aitana Bonmatí torna a reivindicar el català a París: «Gràcies a la família i amics recordo qui soc i d’on vinc»
-
Esports Aitana Bonmatí fa història: tercera Pilota d’Or consecutiva
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions