Així, en ser preguntat sobre quins són els jugadors intransferibles, Bartomeu només n'ha citat set: Leo Messi (del qual ha dit que Koeman vol com a centre del projecte), Ter Stegen, Antoine Griezmann, Clement Lenglet, Nelson Semedo, Frenkie de Jong i Ousmane Dembélé.
Amb aquesta llista, Bartomeu ha deixat entreveure que per pesos pesants com Gerard Piqué, Luis Suárez, Sergio Busquets, Arturo Vidal, Jordi Alba o Ivan Rakitic, com a mínim, escoltaran ofertes i valoraran la possibilitat de deixar-los marxar.
En aquesta línia, Bartomeu ha dit en l'entrevista que "el Barça té un problema de límit salarial. Hi ha diners, però la Covid-19 ha fet que els ingressos baixin i, per tant, hem de reduir la massa salarial per poder portar nous futbolistes".