Bartomeu: «Sempre hi ha nervis, però tenim un equip per estar tranquils»

Publicat el 06 de juny de 2015 a les 16:13
El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha reconegut que sempre es tenen "nervis" durant les hores prèvies a una final de Lliga de Campions, però en aquesta ocasió han d'estar "tranquils" per l'equip que té el conjunt blaugrana.

"Estem molt satisfets per la temporada que hem fet. I passi el que passi, la temporada ja és molt bona. És obvi que sempre hi ha nervis, però tenim un equip per estar tranquils. Ens donen confiança, competeixen sempre i hem de tenir aquesta tranquil·litat", ha insistit el president culer en declaracions a Televisió Espanyola.

En relació al rival a la final d'aquesta nit, la Juventus, Bartomeu ha dit que són "un bon equip". "Hi haurà partit i serà una final igualada", ha afegit el màxim mandatari del FC Barcelona. "El fet d'haver guanyat la Lliga i la Copa demostra que sempre estem aquí. Formem part, des de fa molts anys, de l'elit mundial del futbol. Si guanyem i aconseguim un triplet seria fantàstic", ha sentenciat Bartomeu.