"Catalufos". Així anomena als jugadors catalans una de les icones de la "Roja". Iker Casillas, porter i capità de la selecció espanyola de futbol i del Reial Madrid.
Tanmateix, diu que ho fa d'una manera amable, gens despectiva. El company sentimental de Sara Carbonero ho ha dit en una entrevista la Cadena Ser. També ha mostrat certa sorpresa el porter atès que entre els catalans parlaven en català, quelcom del que se'n feien bromes entre els companys.
En la concentració de la selecció espanyola a Sud-àfrica, durant el mundial, hi havia dues taules, en una menjaven els catalans i el navarrès Javi Martínez i en l'altra els espanyols, ha explicat el capità. Les paraules de Casillas desmenteixen en part que la concentració de la Roja fos sempre una bassa d'oli.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2010 a les 15:44
Et pot interessar
-
Esports Rakitic es retira del futbol i fa el salt als despatxos
-
Esports L'epopeia del català Miquel Poblet al Tour de França de 1955
-
Esports La UEFA multa el Barça amb 15 milions d'euros per incomplir el «fair play» financer
-
Esports Un exjugador de la Lliga acusat de violació i agressió sexual
-
Esports Gir de guió: Nico Williams renova amb l'Athletic Club fins al 2035 i no fitxarà pel Barça
-
Esports Mor Borja Gómez, pilot de motociclisme, als 20 anys en un circuit de França