El divorci entre el Barça i Ousmane Dembélé és total. Una nova mostra de la tensió que es respira és que el davanter francès no s'ha presentat aquest diumenge al matí a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, on estava citat per entrenar. El club, en un comunicat, ha explicat que el jugador ha al·legat una "indisposició gàstrica".
Tot això el mateix dia que per segon cop consecutiu, Xavi ha deixat fora de la convocatòria Dembélé pel partit d'aquest vespre contra l'Alabès. El trencament el va certificar el director esportiu del club, Mateu Alemany, aquesta mateixa setmana, quan va afirmar que el francès ja no estava "compromès" amb el projecte i que li demanaven marxar "com més aviat possible".
El mateix futbolista va trencar el silenci posteriorment: "Porto quatre anys aguantant crítiques sense contestar-les; segurament ha estat un error i s'ha acabat". "Ni faig trampes ni cedeixo al xantatge", va assegurar Dembélé, que podria tenir els dies comptats a Barcelona si troba una sortida abans del 31 de gener, data de tancament del mercat de fitxatges.
En el text, publicat a través d'Instagram, Dembélé va confessar haver viscut "moments complexos" amb lesions i la Covid, però va defensar que "sempre" ha complert, "sense protestar" i que "segueix igual d'implicat". En un clar missatge cap Alemany, el francès deia "prohibir a qualsevol" dir que no està implicat en el projecte del Barça.
Tot això passa després de mesos de negociacions amb Dembélé i el seu agent -a qui, segons explica, cedeix tot el pes de la renovació-, que ara han arribat a un punt de no retorn i les dues parts són a prop de confirmar la separació d'un camí, el del francès al club, iniciat el 2017, amb molts alts i baixos. Precisament el fet de no presentar-se als entrenaments, és la mateixa estratègia que va seguir Dembélé quan va voler marxar de Dortmund per aterrar al Camp Nou.
Dembélé, en rebel·lia: no es presenta a l'entrenament per una «indisposició»
El jugador francès no va a la Ciutat Esportiva Joan Gamper després que el Barça l'hagi apartat per no renovar
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2022 a les 16:13
Et pot interessar
-
Esports
«The New York Times» analitza les finances del Barça i el descriu com «el club més endeutat de la història»
-
Esports
El Barça s'emporta els tres punts amb dos gols en l'últim sospir i un Joan Garcia salvador
-
Esports
Lamine Yamal es burla del davanter de l'Espanyol: «Ganes de tornar»
-
Esports
Espanyol-Barça: un derbi com els d'abans
-
Esports
Quin 2026 esportiu ens espera?
-
Esports
Un davanter de l'Espanyol escalfa el derbi: «Prefereixo trepitjar Lamine Yamal»
