El Barça cau al grup de la mort

Els blaugrana tornaran a la màxima competició europea després de caure eliminats l'any passat a la fase de grups

  • Lewandowski, durant un partit amb el Barça -
Publicat el 25 d’agost de 2022 a les 16:58
Sorteig dramàtic per al Barça. Els blaugrana reviuran malsons del passat amb un nou enfrontament contra el Bayern de Munic a la fase de grups. Així, es repetirà el duel de la temporada passada, d'infaust record per als de Xavi, que van acabar tercers de grup i disputant l'Europa League. Això sí, Lewandowski haurà canviat de bàndol.

Per si això fos poc, l'Inter de Milà serà un dels altres rivals del Barça. El poderós conjunt italià era l'equip a evitar del bombo tres i ha acabat caient de cap al grup C, el grup de la mort. El Viktoria Pilsen txec serà l'últim rival dels catalans a la lligueta inicial de la competició.

Més sort ha tingut, un cop més, el Reial Madrid. Els blancs han esquivat tots els rivals anglesos -els més perillosos del bombo 2- i s'enfrontaran al Leipzig, el Shakhtar Donetsk i el Celtic de Glasgow. 

Pel que fa als altres equips de la Lliga, també hi ha hagut sort molt diversa: per una banda, el Sevilla preveu patir contra el Manchester City i el Borussia Dortmund en un grup que completa el Copenhaguen. En canvi, l'Atlètic de Madrid ha tingut la fortuna del seu costat amb un grup que l'enquadra amb el Porto, el Bayer Leverkusen i el Bruges.

[plantillavirals]