We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports Iris Tió guanya l'or mundial en solo lliure de natació artística: el primer de la història de Catalunya
-
Esports Un càrrec del nou comitè dels àrbitres es declara madridista
-
Esports Un equip català de la primera divisió canvia de nom i d'escut
-
Esports Discurs masclista d'un exjugador del Reial Madrid: «Dones, esteu erradicant la masculinitat»
-
Esports El delegat més veterà del Barça torna a quedar-se sol als 70 anys
-
Esports El Barça ajorna el retorn al Camp Nou i trasllada el Gamper al Johan Cruyff