We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports El Madrid incendia la final de Copa: boicot a tots els actes previs al partit
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador