We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
-
Esports
El «hat-trick» de Ferran Torres manté al Barça primer de Lliga
-
Esports
S'esgota en mitja hora el peluix del Barça
-
Esports
Xavier Vilajoana, nou precandidat a la presidència del Barça: «El nostre Haaland és a la Masia»
-
Esports
Piqué es converteix en professor de Harvard per un dia
-
Esports
L'alcalde de Nova York es declara fan d'un futbolista català: «M'encanta»
