L'era Setién ha arrencat aquest diumenge al Camp Nou amb una victòria treballada contra el Granada. El partit s'ha resolt en el tram final gràcies la paciència de l'equip i a la predisposició atacant que han mostrat els blaugrana, que amb el 1-0 segueixen líders de la lliga empatats amb el Madrid.
Els blaugrana ha arrencat el partit amb motivació i amb un control absolut de la pilota davant d'un Granada tancat al seu camp i rebutjant les envestides dels locals, guiats per Messi i per un batallador Ansu Fati.
Arturo Vidal ha tingut la primera ocasió clara al minut set i poc després Messi ha tingut una falta que ha sortit desviada. Setién ha apostat per jugar amb tres defenses i dos carrilers en atac que li ha donat al Barça un aire dinàmic i veloç que ha desarmat un Granada que ha marxat al descans amb la única bona notícia de l'empat a 0.
A la represa, els de Setién han mantingut el domini de la pilota i han assetjat la porteria dels andalusos, encara que han tingut dificultats per obrir escletxes en la defensa, ben tancada i que no donava opció als blaugrana, que han insistit en atac sense perdre l'oremus. Tot i això, qui ha estat més a prop d'obrir el marcador ha estat el Granada, que ha estavellat una pilota al pal al minut 65. Tres minuts després, els visitants s'han quedat amb deu homes per l'expulsió de Germán, que ha vist dues targetes grogues.
Amb un jugador més i amb Riqui Puig sobre el terreny de joc, el Barça ha estirat les línies per aconseguir el gol que encarrilés la victòria, i finalment l'ha trobat gràcies a una jugada ben trenada entre Griezmann, Vidal i Messi que l'astre argentí s'ha encarregat de materialitzar. Després del gol, l'equip ha continuat buscant la porta del Granada per sentenciar el matx.
No hi ha hagut més celebracions en el debut del nou tècnic Can Barça, que manté el liderat de la lliga.
El Barça de Setién s'estrena amb una treballada victòria contra el Granada (1-0)
L'equip completa un bon partit de futbol control i es manté líder de la lliga gràcies a un gol de Messi després d'una gran jugada col·lectiva en el tram final
ARA A PORTADA
-
Jordi Martí i Jaume Alonso-Cuevillas es disputaran en primàries qui és el candidat de Junts a Barcelona Oriol March
-
-
-
Illa i ERC situen els pressupostos com a «punt de partida» davant els retrets de Junts Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Què hi guanyen (i què s'hi juguen) Illa i Junqueras amb els pressupostos de la legislatura? Bernat Surroca Albet
Publicat el
19 de gener de 2020 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Esports
El Giro de 1946, quan Itàlia i Iugoslàvia es barallaven per Trieste
-
Esports
Hansi Flick renova dues temporades més amb el Barça
-
Esports
«Florentino Pérez és un egòlatra i un megalòman que ha confós el Reial Madrid amb ell mateix»
-
Esports
Barcelona instal·larà una pantalla gegant per seguir la final de la Champions femenina
-
Esports
Robert Lewandowski no renovarà amb el Barça
-
Esports
Florentino Pérez i Isabel Díaz Ayuso recorren al dit de Mourinho
