Nous detalls sobre la denúncia del Barça a la Fiscalia per la gestió de la junta de Josep Maria Bartomeu. El club hauria sol·licitat al ministeri públic investigar el pagament de comissions durant la incorporació d'Antoine Griezmann a la disciplina blaugrana l'estiu del 2019, segons ha avançat El Periódico.
Segons explica el mateix diari, la junta presidida per Laporta no només parlaria de comissions d'intermediaris pel fitxatge del francès, sinó també les rebudes per altres incorporacions, com la del brasiler Malcom. La Fiscalia de Barcelona va obrir diligències d'investigació després de la denúncia que el FC Barcelona va presentar dimecres contra la junta de Josep Maria Bartomeu, segons van avançar RAC1 i El Periódico.
En concret, el mateix diari explicava que els fronts de la investigació se centren en el pagament de comissions per traspassos de futbolistes, sobrepagaments a advocats, l'Espai Barça i el possible fraccionament de pagaments, entre altres irregularitats. La investigació va a càrrec del Servei de Delictes Econòmics de la Fiscalia de Barcelona. Es tracta d'un primer pas processal, en què s'analitzarà si la documentació sobre la gestió de l'anterior junta que aporti el club pot ser constituent de delicte.
Posteriorment, se solen realitzar declaracions de testimonis, o fins i tot, dels mateixos investigats. Si es troba una il·legalitat, la Fiscalia denunciarà o es querellarà, i es podria unir amb el procés judicial del Barçagate. El Barça va denunciar davant la Fiscalia la gestió de la junta directiva de Bartomeu a partir dels resultats de la investigació Forensic, que l'actual junta va impulsar per detectar possibles irregularitats abans en l'etapa de l'expresident i els resultats de la qual seran presentats aquest dimarts.
[plantillavirals]
El Barça demana a la Fiscalia investigar el fitxatge de Griezmann
Esports
Un dels fronts de la denúncia contra Bartomeu serien les comissions pels fitxatges dels jugadors, entre els quals hi hauria el del francès i el de Malcom
- Griezmann, en un partit d'aquesta temporada -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Política Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya Neus Climent / Agències
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
31 de gener de 2022 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Esports
El pickleball es dispara a Catalunya i Badalona ho confirma aquest cap de setmana
-
Esports
El Barça cau amb honors al Parc dels Prínceps
-
Esports
La batalla olímpica que el Barça va guanyar al PSG
-
Esports
El Barça goleja el Betis i firma el millor inici de la història de la Lliga
-
Esports
Rafel Niubò fa podi
-
Esports
El Barça regna a «l'infern turc»
