El Barça no ha tingut molt temps per pair l'empat contra l'Atlético ni la lesió de Lionel Messi, que el deixarà tres setmanes de baixa a causa d'una ruptura a l'adductor de la cuixa dreta, però tampoc l'ha necessitat. Aquest dissabte l'equip havia de demostrar a El Molinón davant de l'Sporting de Gijón que no necessita el crac argentí per guanyar i ho ha fet amb un 0-5.
Luís Enrique ha presentat una alineació poc usual deixant a la banqueta Iniesta i Rakitic. El principi el Barcelona ha tingut problemes per imposar el seu joc. Tot i això el minut 29 Luis Suarez ha fet el primer gol i només tres minuts més tard Rafhina ha sentenciat després d'una gran assistència de Sergio Roberto. La resta de la primera part ha estat el moment en què el Barcelona ha controlat més el joc i al final tenia una possessió del 70% a favor seu.
La segona part el Barcelona ha defensat el resultat sense lluir-se massa, mentre que Sporting s'ha recuperat i ha recuperat amb duresa. El canvi de Dennis Suárez per Busquets i de Paco Alcácer per Luis Suárez no han aconseguit animar el partit.
El Barcelona no ha recuperat el control fins a i l'expulsió del jugador de l'Sporting Lora en veure la segona groga. A partir d'aqui l'equip blaugrana s'ha imposat i quan faltaven uns deu minuts per acabar Neymar ha fet el tercer del Barcelona, el cap de cinc minuts Arda Turan ha fet el quart i Neymar ha fet la maneta ajudat per una gran assistència de Dennis Suárez. Un gran resultat que no reflecteix la igualtat que s'ha vist el partit.
El Barça demostra que no necessita Messi per guanyar (0-5)
Esports
Tot i un joc irregular l'equip s'endú els tres punts davant l'Sporting amb un resultat molt còmode
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
24 de setembre de 2016 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Esports
El 10 moments més icònics de Leo Messi amb l'Argentina
-
Esports
Leo Messi es retira de la selecció argentina: «És una decisió dolorosa, però m'he buidat»
-
Esports
Un excapità de l’Espanyol confessa la seva addicció a les drogues: «És per tota la vida»
-
Esports
Pogačar abandona la Vuelta per una caiguda en la vuitena etapa
-
Esports
El calendari del Barça a la Champions: debut contra el Feyenoord amb el PSG a l'horitzó
-
Esports
Detenen dos jugadors del planter del Mallorca per gravar relacions sexuals amb una menor
