El Barça no ha tingut molt temps per pair l'empat contra l'Atlético ni la lesió de Lionel Messi, que el deixarà tres setmanes de baixa a causa d'una ruptura a l'adductor de la cuixa dreta, però tampoc l'ha necessitat. Aquest dissabte l'equip havia de demostrar a El Molinón davant de l'Sporting de Gijón que no necessita el crac argentí per guanyar i ho ha fet amb un 0-5.
Luís Enrique ha presentat una alineació poc usual deixant a la banqueta Iniesta i Rakitic. El principi el Barcelona ha tingut problemes per imposar el seu joc. Tot i això el minut 29 Luis Suarez ha fet el primer gol i només tres minuts més tard Rafhina ha sentenciat després d'una gran assistència de Sergio Roberto. La resta de la primera part ha estat el moment en què el Barcelona ha controlat més el joc i al final tenia una possessió del 70% a favor seu.
La segona part el Barcelona ha defensat el resultat sense lluir-se massa, mentre que Sporting s'ha recuperat i ha recuperat amb duresa. El canvi de Dennis Suárez per Busquets i de Paco Alcácer per Luis Suárez no han aconseguit animar el partit.
El Barcelona no ha recuperat el control fins a i l'expulsió del jugador de l'Sporting Lora en veure la segona groga. A partir d'aqui l'equip blaugrana s'ha imposat i quan faltaven uns deu minuts per acabar Neymar ha fet el tercer del Barcelona, el cap de cinc minuts Arda Turan ha fet el quart i Neymar ha fet la maneta ajudat per una gran assistència de Dennis Suárez. Un gran resultat que no reflecteix la igualtat que s'ha vist el partit.
El Barça demostra que no necessita Messi per guanyar (0-5)
Tot i un joc irregular l'equip s'endú els tres punts davant l'Sporting amb un resultat molt còmode
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
24 de setembre de 2016 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Esports
El Barça d'Alèxia vol destronar les reines d'Europa en una final de Champions amb cares conegudes
-
Esports
Es podrien repetir les eleccions del Barça: admès a tràmit el recurs per les firmes de la candidatura de Marc Ciria
-
Esports
Pep Guardiola marxa del Manchester City després d'una dècada
-
Esports
Qui és Enrique Riquelme, l'empresari amb «accent sud-americà» que desafia Florentino Pérez
-
Esports
El Giro de 1946, quan Itàlia i Iugoslàvia es barallaven per Trieste
-
Esports
Hansi Flick renova dues temporades més amb el Barça
