Diumenge, vuit d'agost del 2021, primer Gamper femení de la història. El Barça femení està imparable i ho ha demostrat aquest diumenge davant la Juventus: ha registrat un 6 a 0 que serà històric.
L'estadi Johan Cruyff ha viscut avui el primer Gamper femení de la història i les noies de Giráldez no han defraudat els 1.783 espectadors que s'hi han apropat. Després de 55 anys, va ser el 1966 quan es va celebrar el primer trofeu Joan Gamper en honor al fundador del club, el primer equip femení blaugrana també hi ha participat. El 2021 està sent de somni per a les blaugrana, que la temporada passada van guanyar el triplet: Copa, Lliga i Champions.
Avui han saltat al camp amb la mateixa energia que van acabar el passat mes de juny: dos minuts, dos gols. Ha obert el marcador Aitana Bonmatí i l'han acompanyat la recent fitxada Irene Paredes, Caroline Graham i l'autora del doblet, Jenni Hermoso, proclamada
jugadora Estrella del partit. Bruna Vilamala ha tancat el marcador al minut 2 de la segona part, un sisè gol que ha confirmat el nivell i les ganes de fer història de les blaugranes.
El Barça femení registra un 6-0 històric al seu primer Gamper
Les blaugranes es proclamen campiones del 1r torneig Joan Gamper femení amb una golejada a la Juventus
- Les jugadores del Barça durant el Gamper | FCBarcelona -
- | FCBarcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’agost de 2021 a les 20:06
Actualitzat el 08 d’agost de 2021 a les 20:16
Et pot interessar
-
Esports
Les eleccions a la presidència el Barça se celebraran el 15 de març
-
Esports
Per què el Barça no depèn de si mateix per entrar al Top-8 de la Champions
-
Esports
Un exjugador del Barça diu que ha patit més anticatalanisme que racisme a Espanya
-
Esports
Pàtria, esport i cultura: l’origen nacionalista txec de l’Slavia de Praga
-
Esports
El Barça visitarà l'Albacete als quarts de final de la Copa del Rei
-
Esports
La final més boja de la història: el Senegal guanya la Copa d'Àfrica després de marxar del camp
