El Barça ha fitxat per 160 milions el brasiler Philippe Coutinho per les pròximes cinc temporades, segons ha avançat en exclusiva l'Sport. La xifra és la més alta que el FC Barcelona ha pagat mai per un jugador i és el segon fitxatge més car de la història, per darrera del traspàs de Neymar del club blaugrana al París Saint Germain, que va costar 222 milions.
Concretament, el cost del migcampista procedent del Liverpool és de 120 milions d'euros més 40 variables. El nou jugador blaugrana arribarà a la capital catalana la propera setmana i ja s'integrarà a l'equip de Valverde.
Coutinho, però, no podrà disputar la Lliga de Campions amb el Barça, perquè ja va començar a participar-hi amb el seu equip anterior.
El Barça fitxa Coutinho per 160 milions
El jugador procedent del Liverpool no podrà jugar la Lliga de Campions amb el conjunt blaugrana
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de gener de 2018 a les 17:35
Et pot interessar
-
Esports
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Esports
The Tyets, Figa Flawas i un servei d'honor misteriós: què es farà en el retorn del Barça al Camp Nou?
-
Esports
Joan Laporta publica el seu primer llibre: «Així hem salvat el Barça»
-
Esports
Catalunya guanya el partit solidari per Palestina a què han assistit més de 30.000 persones
-
Esports
Catalunya-Palestina: més enllà d'un miratge solidari?
-
Esports
Candidata al Mundial? Així seria la selecció catalana ideal
