Un Barça ordenat, despert i amb bones versions individuals ha guanyat l'Osasuna per 2-0 aquesta nit i ja té l'entrada per a la final de la Supercopa d'Espanya contra el Reial Madrid que se celebrarà aquest diumenge. Tot i la victòria, els blaugranes s'han vist, novament, incapaços de rematar en moltes ocasions i a vegades inclús han patit i és que els de Jagoba Arrasate de molt poc, durant força estona han fet mal.
En general, els homes de Xavi Hernández han fet un bon paper. Ara, el matx d'aquest dijous evidencia el problema que té l'equip amb Lewandowski que, mancat de confiança, li costa molt arribar a porteria. Finalment, però, i després de multitud d'oportunitats, gràcies a una filtració de Gündogan, la porteria ha somrigut per fi el polonès en una molt bona acció que l'afició espera que li retorni l'autoestima.
El Barça guanya l'Osasuna i la final de la Supercopa serà un Clàssic
L'equip de Xavi exhibeix ordre, fluïdesa i bones versions individuals a Riad en un partit que, malgrat tot, torna a evidenciar la dificultat per encarar porteria dels blaugrana
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de gener de 2024 a
les 21:55
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
16:41
Et pot interessar
-
Esports
Hansi Flick anuncia que el Barça serà el seu últim club: «No penso en marxar»
-
Esports
«Joan Laporta té certs tics de Josep Lluís Núñez»
-
Esports
Font no llança la tovallola per presidir el Barça: «La vida ens oferirà una altra oportunitat»
-
Esports
Junts s'entrega a Joan Laporta
-
Esports
Hi ha partit
-
Esports
Ningú mou Joan Laporta del tron del Barça: i ara què?
