El Barça ha començat la segona volta de la Lliga com va acabar la primera, guanyant. El partit contra el Ràcing ha estat dels més plàcids de la temporada, encara que a Pep Guardiola no li agradaraàque es digui. En un encontra a baix gas, el Barça ha fet tres gols, una resultat curt pels mèrits d'uns i altres gràcies a Toño, el porter dels càntabres, sensacional.
La situació s'ha posat de cara al minut 1 amb un gol de Pedro després d'un extraordinari teva-meva entre Villa i Messi. L'argentí ha fet el segon als 33 minuts, de penal clar sobre Villa. A la segona part, Iniesta ha marcat el tercer.
Els jugadors de Pep Guardiola s'ho han pres amb calma, sabedors que arriba el moment dels dos partits per setmana, i cal guardar forces.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2011 a
les 21:10
Et pot interessar
-
Esports
Arrenca la Volta Ciclista a Catalunya: l'alt de Sant Hilari, el primer escull de Vingegaard i companyia
-
Esports
Volta Ciclista a Catalunya 2026: calendari, recorregut i afectacions al trànsit
-
Esports
Barça 1-0 Rayo Vallecano: els blaugrana, com un llamp cap a la Lliga
-
Esports
Iñaki Urdangarin obre la porta al Barça perquè el fitxi: «M'agradaria parlar amb Joan Laporta»
-
Esports
Joan Garcia, convocat amb la selecció espanyola a les portes del Mundial
-
Esports
Laporta torna a Luz de Gas de bracet de Lo Pau de Ponts: «Macarrons, macarrons...!»
