El Barça ha jugat el pitjor partit de la temporada. El Betis l'ha superat clarament (3-1) en un resultat que hauria pogut ser més ampli. Ja al minut 7 de la primera els andalusos vencien per 2 a 0 gràcies a dos gols de Jorge Molina després de sengles badades de la defensa blaugrana.
Amb aquest resultat l'eliminatòria encara no corria perill (5-2). Tot i això, el Betis ha tingut un parell d'oportunitats clares per ampliar el resultat. Tanmateix el de sempre, Lionel Messi, ha marcat el gol blaugrana al minut 37 després d'una jugada individual que feia impossible la remuntada local. Això sí, en temps de descompte Arzu ha marcat el tercer del Betis després d'una nova errada de Milito a la sortida d'un còrner.
A la segona part els andalusos han notat l'esforç dels primers 45 primers minuts. Tot i així han tingut una oportunitat molt clara, amb un xut al pal. El Barça també hagués pogut marcar i, fins i tot, Messi ha fallat un penal. Al final el resultat no s'ha mogut i l'eliminatòria s'ha tancat amb un global de 6-3. L'equip de Pep Guardiola passa a seminfinals de Copa tot i perdre el primer partit després de 130 dies imbatuts.
El Barça naufraga però supera ronda (3-1)
El Betis ha posat els blaugranes entre les cordes a la primera part
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
Publicat el 19 de gener de 2011 a les 22:50
Et pot interessar
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador
-
Esports Madrid posa la primera pedra del circuit de Fórmula 1 amb el rebuig dels veïns, ecologistes i l'oposició