Intens partit aquest dissabte a Cornellà-El Prat entre el Barça i l'Espanyol. El conjunt de Constantin Galca, molt concentrat, ha posat les coses molt difícils al Barça, que se'n va a casa sense tres punts que li haguessin anat molt bé per consolidar el lideratge a la Lliga.
Durant la primera part els blanc-i-blaus han sabut imposar el seu joc i han aconseguit incomodar en alguns moments els blaugrana. La pressió de l'Espanyol ha fet alentir el joc, marcat també per la duresa. En els primers 45 minuts hi ha hagut tres targetes grogues pels locals -Jordan, Javi Lopez i Álvaro- i una pels de Luis Enrique - Mascherano-. Tot i que el marcador ha acabat 0 a 0 i hi ha hagut ocasions clares per part de tots dos equips: la d'Álvaro, que ha rebutjat Piqué, i la de Messi, que ha acabat topant amb el travesser.
Si bé a la segona part del Barça ha sortit amb més força i ha creat ocasions de perill en els primers minuts, a poc a poc l'Espanyol ha sabut incomodar de nou els blaugrana. Tot i els canvis realitzats pels tècnics - Burgue per Gerard Moreno per part dels blanc-i-blaus i Sergi Roberto per Rakitic a les files del Barça- cap dels equips ha desencallat el partit, que ha acabat sense gols.
El Barça no aconsegueix superar l'Espanyol en un intens partit (0-0)
El conjunt de Constantin Galca ha posat les coses molt difícils als blaugrana, que no han sabut imposar el seu joc
Ara a portada
Publicat el 02 de gener de 2016 a les 16:50
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions