Intens partit aquest dissabte a Cornellà-El Prat entre el Barça i l'Espanyol. El conjunt de Constantin Galca, molt concentrat, ha posat les coses molt difícils al Barça, que se'n va a casa sense tres punts que li haguessin anat molt bé per consolidar el lideratge a la Lliga.
Durant la primera part els blanc-i-blaus han sabut imposar el seu joc i han aconseguit incomodar en alguns moments els blaugrana. La pressió de l'Espanyol ha fet alentir el joc, marcat també per la duresa. En els primers 45 minuts hi ha hagut tres targetes grogues pels locals -Jordan, Javi Lopez i Álvaro- i una pels de Luis Enrique - Mascherano-. Tot i que el marcador ha acabat 0 a 0 i hi ha hagut ocasions clares per part de tots dos equips: la d'Álvaro, que ha rebutjat Piqué, i la de Messi, que ha acabat topant amb el travesser.
Si bé a la segona part del Barça ha sortit amb més força i ha creat ocasions de perill en els primers minuts, a poc a poc l'Espanyol ha sabut incomodar de nou els blaugrana. Tot i els canvis realitzats pels tècnics - Burgue per Gerard Moreno per part dels blanc-i-blaus i Sergi Roberto per Rakitic a les files del Barça- cap dels equips ha desencallat el partit, que ha acabat sense gols.
El Barça no aconsegueix superar l'Espanyol en un intens partit (0-0)
Esports
El conjunt de Constantin Galca ha posat les coses molt difícils als blaugrana, que no han sabut imposar el seu joc
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2016 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Esports
El Barça trepitja amb força i guanya al Brighton a la «festa del Gamper»
-
Esports Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Esports
El Barça celebra el retorn del Gamper al Camp Nou amb la victòria davant l’Al-Ahly
-
Esports
Hansi Flick es dirigeix en català a l’afició del Barça: «Moltes gràcies pel vostre suport»
-
Esports
El «club del poble» egipci
-
Esports
El Barça passa per davant del Madrid i es reforça amb el fitxatge de Rodri
