Nova ensopegada del FC Barcelona a la Lliga, en què va debutar amb derrota. Ara, al camp de l'Osasuna, on els de Valverde no han pogut passar de l'empat. L'única bona notícia per als blaugrana, el debut com a golejador de la seva nova perla, Ansu Fati, que s'ha convertit en el jugador més jove en la història del club que marca a la Lliga.
El partit ja ha començat malament per als blaugrana quan, en el minut 7, l'Osasuna s'ha avançat amb gol de Roberto Torres. Ha continuat pitjor en el primer temps, en què els homes de Valverde no han xutat entre els tres pals
Semblava que millorava l'escenari per al Barça amb els canvis al descans. Els dos incorporats han marcat, Ansu Fati i Arthur, i es preveia una victòria a domicili. Però un altre gol de Roberto Torres, de penal, en el 81, ha segellat l'empat.
El Barça no passa de l'empat amb l'Osasuna (2-2)
Els blaugranes havien aixecat el partit en la segona part, però s'han deixat empatar en els minuts finals
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2019 a
les 16:49
Et pot interessar
-
Esports
El club obrer que va formar Maradona i que va néixer en record dels màrtirs de Chicago
-
Esports
Leo Messi va intentar comprar dos equips catalans abans del Cornellà
-
Esports
Rua culer de 200 bicis per arribar a Oslo
-
Esports
L'Ajuntament afluixa i posarà gespa natural pel Sant Andreu i l'Europa
-
Esports
Leo Messi ja «vibra» animant el seu nou equip: el Cornellà
-
Esports
Nou rècord mundial d'atletisme: el kenià Sabastian Sawe és el primer en baixar de les dues hores en una marató
