El Barça ha guanyat un altre partit (2-1) a casa i segueix ferm al capdavant de la classificació quan ja falta una jornada menys pel final de la Lliga. El resultta no reflecteix en absolut el que ha estat l'enfrontament, amb una superiotat absoluta dels blaugrana durant 87 minuts.
La segona part ha començat com la primera, amb domini total del Barça, i just després d'una bona recuperació d'Adriano, ha agafat la bimba Bojan, ha retallat dins de l'àrea, ha xutat i ha fet el segon del Barça. Hagués pogut arribar ràpidament el tercer, però Villa no està en el seu millor moment, i en comptes de xutar a porteria ha fet una passada errònia a Messi. Després del segon, el Barça n'hauria pogut fer uns quants més, però ha tornat a faltar l'instint assassí, la gran mançança dels darrers partits. I en una centrada aparentement sense perill, al minut 87, el Getafe, mitjançant Manu, ha posat la por a l'estadi amb el 2-1. Un cop més, no s'ha sabut tancar totalment un partit que s'ha dominat de dalt a baix. El patiment dels últims 4 minuts no ha estat apte per cardíacs. De poder guanyar per 5 o 6 a 1 ha acabat demanant l'hora.
La primera part ha acabat amb un curt 1-0 vistos els mèrits del Barça i del Getafe. Un golàs de Dani Alves des de fora de l'àrea ha esta l'únic premi pels blaugrana, que han fet del partit un monòleg. Tanmateix, hi ha hagut més ocasions que futbol, cosa estranya en el grup de Pep Guardiola.
L'àrbitre ha estat un dels grans protagonistes, negatiu. En el primer minut de joc ha ensenyat una groga més que justeta a Dani Alves, i en el 20 ningú sap perquè no ha pitat un penal com un catedral sobre David Villa. Muñiz Fernández estava molt a prop, i incomprensiblement ha deixat seguir. Els darrers arbitratges són, si més no, curiosos, i sempre contraris als interessos dels barcelonins.
El moment sentimental ha arribat al minut 22, quan el camp ha fet un reconeixement a Eric Abidal i ha desitjat que es recuperi el més aviat possible del càncer de fetge.
El que no ha faltat, i van... és l'aturada excepcional de Valdés, al 33, que ha salvat un altre cop l'equip d'encaixar un gol immerescut.
El Barça pot fer 5 gols però torna a patir al final (2-1)
Esports
Alves, al minut 16, i Bojan, al 49, i Manu pel Getafe al 87, han marcat aquest dissabte a l'estadi
ARA A PORTADA
-
-
Societat Vicenç Sanclemente reclama «un pacte contra la gentrificació» al pregó de les Festes de Gràcia Pau Espí Solé
-
Societat Reivindicar la vila en ple auge del turisme: «Sents que les festes de Gràcia no són les d'abans» Eloi Martí
-
Societat Què no et pots perdre de les Festes de Gràcia 2026: carrers guarnits, concerts i tota la programació Neus Climent
-
Publicat el
19 de març de 2011 a
les 19:48
Et pot interessar
-
Esports
Mor el ciclista britànic de 19 anys Finlay Tarling durant la Volta a Portugal
-
Esports
La Supercopa d'Espanya escull nou país
-
Esports
Xavi Hernández, nou seleccionador dels Països Baixos
-
Esports
Messi deixa entreveure que es retira i s'acomiada del seu pare: «No sé com seguir sense tu»
-
Esports
Araujo deixa el Barça i marxa cedit al Liverpool
-
Esports
Mor el pare de Leo Messi als 68 anys
