El Barça proposa una nova data per a les eleccions: el 7 de març. La situació era insostenible després de les restriccions per la pandèmia de coronavirus a Catalunya, que obligaven els socis barcelonistes a aconseguir una autorització especial per a poder votar. Els candidats a la presidència, Joan Laporta, Victor Font i Toni Freixa han debatut amb Carles Tusquets, el responsable de la gestoria que actualment dirigeix el club, en una reunió que s'ha iniciat al voltant de les set de la tarda. La nova data és només dues setmanes abans de la primera convocatòria que havia fet Josep Maria Bartomeu en deixar el càrrec.
La pròrroga de les restriccions fins al 25 de gener ha estat el cop definitiu a la celebració de les eleccions de l'entitat. El tancament perimetral per municipis era el principal obstacle, ja que a Catalunya només permetia votar els socis de Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida i Tortosa. El Govern s'ha oposat a permetre excepcions en la mobilitat per als socis el 24 de gener i, així, s'han hagut de suspendre els comicis.
En la reunió, el club també ha demanat cobertura legal per poder implementar el vot per correu ordinari de cara a la nova data electoral, en la qual hi haurà tres candidats: Joan Laporta, Víctor Font i Toni Freixa. L'expresident parteix com a favorit després de presentar 10.257 signatures, molt per sobre de les 4.710 de Font i les 2.822 de Freixa.
Per part del Govern han encapçalat la reunió Meritxell Masó -Secretària General del Departament de la Presidència-, Marc Ramentol -Secretari General del Departament de Salut-, Beth Abad -Secretària General del Departament d’Interior- i Gerard Figueras -Secretari General de l’Esport i l’Activitat Física-. Per part del club hi havia el president de la junta gestora, Carles Tusquets, el Síndic del Soci, Joan Manuel Trayter, i el CEO, Oscar Grau.
[noticiadiari]2/214296[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/214261[/noticiadiari]
El Barça proposa que les eleccions siguin el 7 de març
La nova data és només dues setmanes abans de la primera convocatòria que havia fet Josep Maria Bartomeu
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 15 de gener de 2021 a les 21:30
Et pot interessar
-
Esports
El Chelsea, el club dels veterans de guerra britànics
-
Esports
Florentino Pérez posa en dubte els títols de l’època daurada del Barça
-
Esports
L'emotiva sacada inicial en el retorn del Barça al Camp Nou
-
Esports
Reobre el Camp Nou en un partit oficial després de tres anys d'exili
-
Esports
El retorn al Camp Nou, vist per tres generacions de socis: «És un sentiment que va més enllà del futbol»
-
Esports
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
