El Barça recorrerà la sanció de la FIFA que el pot deixar un any sencer sense poder fitxar a causa d'irregularitats en la incorporació de jugadors menors d'edat. En aquest sentit el club presentarà un recurs d’apel·lació davant la FIFA i posteriorment al Tribunal d’Arbitratge de l’Esport (TAS). Per altra banda, reclama mesures cautelars entre les quals les que eviten que tant l'estiu del 2014 com a l'hivern del 2015 no pot incorporar jugadors. En un comunicat de 14 punts el Barça ha defensat el model de formació de la Masia tot i que en cap cas nega que hagi incomplert l'article pel qual ha estat denunciat.
De moment, i segons ha avançat Catalunya Ràdio, la FIFA no admet la suspensió cautelar. A més, la sanció afectarà els jugadors cedits –Deulofeu, Rafinha i Bojan- que, d'aquesta manera, tampoc podrien tornar la temporada vinent.
El Barça recorrerà la dura sanció de la FIFA
El club defensa el model de formació de jugadors a la Masia
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2014 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Esports
Un exjugador del Barça es declara obertament independentista i incendia les xarxes socials
-
Esports
Leo Messi es converteix en el màxim golejador de la història del Mundial
-
Esports
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
-
Esports
Roben a Santa Susanna la bicicleta d'una de les ciclistes favorites a la Volta a Catalunya
-
Esports
El pare de Messi té un problema de salut i «evoluciona favorablement»
-
Esports
El Barça exigeix a la Lliga, la Federació i els àrbitres actuar davant les declaracions de Florentino Pérez
