El Barça rep una oferta multimilionària per cedir el nom a un equip de Qatar

Joan Laporta va volar fa dues setmanes al país de l'Orient Mitjà per negocis personals, però també hauria rebut la suculenta proposta

  • Joan Laporta, en una imatge d'arxiu -
Publicat el 28 de juny de 2023 a les 17:40
El Barça ha rebut una gran oferta que podria ajudar a resoldre part dels problemes econòmics que travessa. Un equip de la Qatar Stars League, la primera divisió de futbol de Qatar, ha posat sobre la taula una proposta multimilionària perquè l'entitat li cedeixi el seu nom, segons ha informat el programa Tot Costa de Catalunya Ràdio.

No ha transcendit de quants milions és l'oferta, però sí que el club l'està valorant seriosament. Siguin els que siguin, aquests milions permetrien al Barça apropar-se al compliment del fair play financer que imposa la Lliga i que preocupa a les oficines del Camp Nou arran dels problemes per desprendre's de jugadors descartats i amb sous elevats com Lenglet i Umtiti.

[noticiadiari]2/259002[/noticiadiari]
Laporta va visitar el país de l'Orient Mitjà el 15 de juny, acompanyat del directiu del futbol femení blaugrana, Xavi Puig, i el responsable del futbol formatiu, Joan Soler. La versió oficial és que es va tractar d'una visita institucional i amb motiu dels negocis personals dels dirigents, però també s'hi hauria negociat un partit amistós amb les campiones d'Europa entrenades per Jonatan Giráldez.

[plantillavirals]