El Barça ha rebut una gran oferta que podria ajudar a resoldre part dels problemes econòmics que travessa. Un equip de la Qatar Stars League, la primera divisió de futbol de Qatar, ha posat sobre la taula una proposta multimilionària perquè l'entitat li cedeixi el seu nom, segons ha informat el programa Tot Costa de Catalunya Ràdio.
No ha transcendit de quants milions és l'oferta, però sí que el club l'està valorant seriosament. Siguin els que siguin, aquests milions permetrien al Barça apropar-se al compliment del fair play financer que imposa la Lliga i que preocupa a les oficines del Camp Nou arran dels problemes per desprendre's de jugadors descartats i amb sous elevats com Lenglet i Umtiti.
[noticiadiari]2/259002[/noticiadiari]
Laporta va visitar el país de l'Orient Mitjà el 15 de juny, acompanyat del directiu del futbol femení blaugrana, Xavi Puig, i el responsable del futbol formatiu, Joan Soler. La versió oficial és que es va tractar d'una visita institucional i amb motiu dels negocis personals dels dirigents, però també s'hi hauria negociat un partit amistós amb les campiones d'Europa entrenades per Jonatan Giráldez.
[plantillavirals]
El Barça rep una oferta multimilionària per cedir el nom a un equip de Qatar
Joan Laporta va volar fa dues setmanes al país de l'Orient Mitjà per negocis personals, però també hauria rebut la suculenta proposta
- Joan Laporta, en una imatge d'arxiu -
- Oscar J. Barroso / Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2023 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Esports
El Reial Madrid limita la sanció a Valverde i Tchouaméni a una multa
-
Esports
El Reial Madrid obre expedients disciplinaris a Valverde i Tchouaméni després de la baralla
-
Esports
Valverde acaba a l'hospital després d'una baralla amb Tchouaméni al vestidor del Reial Madrid
-
Esports
La pesta porcina retalla 16 quilòmetres de la segona etapa del Tour
-
Esports
Piqué, inhabilitat durant dos mesos per la seva conducta amb l’àrbitre en l’Andorra-Albacete
-
Esports
El Circuit de Barcelona-Catalunya escalfa motors per a la 35a edició del Gran Premi de Catalunya de MotoGP
