El FC Barcelona no ha tingut cap mena de dificultat per batre avui l'Osasuna en el partit corresponent a la quarta jornada de la lliga espanyola de futbol per un espectacular 8-0, després dels dos empats que havia encadenat contra la Reial Societat i el Milan.
Messi s'ha encarregat d'encetar el marcador ja al minut quatre (1-0), seguit de Cesc al minut 13 (2-0). Aquests dos gols han donat molta tranquil·litat als de Guardiola, que s'ha vist encara més refermada quan, al minut 33, Abidal ha centrat cap a Villa, aquest ha driblat el porter i ha culminat la jugada amb el 3-0.
Abans d'arribar al descans, una acció desafortunada del jugador de l'Osasuna Roversio en pròpia porta ha suposat el 4-0, al minut 39, i Messi ha tornat a marcar (5-0) just un minut després, arran d'una fantàstica acció de Cesc dins de l'àrea petita.
Després de la mitja part, Xavi ha marcat de vaselina el 6-0, tot aprofitant una assistència de Messi. Quan semblava que aquest ja seria el resultat definitiu, Villa ha aprofitat una gran assistència de Cesc i ha marcat el 7-0, al minut 76. Sense que l'Osasuna pràcticament pogués reaccionar, al minut 78, Messi ha tornat a penetrar-los la porteria, assolint el 8-0 definitiu.
El Barça s'atipa de gols davant l'Osasuna
El derrota per un espectacular 8-0, amb "hat trick" de Messi
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 17 de setembre de 2011 a les 19:47
Et pot interessar
-
Esports El Madrid incendia la final de Copa: boicot a tots els actes previs al partit
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador