El Barça ha guanyat el Trofeu Joan Gamper després de vèncer la Sampdoria per 3-2 en la 51a edició del torneig. Els blaugranes han estat còmodes des del principi i han superat sense complicacions els italians, escollits per aquest partit per retre homenatge a la primera Copa d'Europa aconseguida pel Dream Team el 1992.
No és la primera vegada que la Sampdoria visitava el Camp nou per jugar el trofeu. Ja ho va fer el 1997, quan va perdre a penals, i el 2012 -en aquella ocasió sí que va imposar-se al conjunt blaugrana-. Amb aquesta victòria, doncs, al Barça decanta la balança a favor seu amb dos partits guanyats dels tres jugats en els últims anys.
Luis Suárez i Leo Messi han estat els protagonistes del matx. L'uruguaià ha encetat el marcador després d'una gran assistència de l'argentí al minut 15. Al cap de poc, ha estat el número 10 qui ha anotat amb un elegant control davant el porter. La Sampdoria ha contraatacat i ha escurçat distàncies gràcies a Muriel. El marcador ha trigat poc en moure's: Messi ha tornat a aparèixer amb un golàs de falta.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2016 a les 20:18
Et pot interessar
-
Esports
El Chelsea, el club dels veterans de guerra britànics
-
Esports
Florentino Pérez posa en dubte els títols de l’època daurada del Barça
-
Esports
L'emotiva sacada inicial en el retorn del Barça al Camp Nou
-
Esports
Reobre el Camp Nou en un partit oficial després de tres anys d'exili
-
Esports
El retorn al Camp Nou, vist per tres generacions de socis: «És un sentiment que va més enllà del futbol»
-
Esports
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
