El tàndem Suárez-Neymar ha ajudar a desencallar el partit d'aquest diumenge contra l'Eibar i ha donat la victòria al Barça, que s'ha imposat 3-1. Amb aquests tres punts els de Luis Enrique es col·loquen segons a la classificació empatats a punts amb el Reial Madrid.
L'Eibar ha obert el marcador poc després de començar la primera part. Borja Bastón ha aprofitat un rebuig de Bravo per anotar el primer i únic gol del seu equip. Just quan els bascos es començaven a trobar còmodes ha arribat el gol del Barça. Una jugada de combinació entre Busquets, Sandro i Suárez ha empatat el partit. L'uruguaià no ha perdonat i ha rematat de forma impecable.
En la segona part els blaugranes han incrementat la pressió i no han tardat a remuntar el matx. Suárez ha tornat a estar l'artífex del gol, aquesta vegada amb l'ajuda de Neymar, que li ha deixat la pilota dins l'àrea. Quan faltaven pocs minuts per acabar el partit, el Barça ha reaccionat a l'expulsió de Mascherano i ha anotat el tercer, firmat també per l'uruguaià.
El Barça s'imposa a l'Eibar amb un «hat-trick» de Suárez (3-1)
La treballada victòria permet als blaugranes col·locar-se segons a la classificació de la Lliga empatats a punts amb el Reial Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2015 a les 19:16
Et pot interessar
-
Esports El Barça ajorna el retorn al Camp Nou i trasllada el Gamper al Johan Cruyff
-
Esports Allau de comentaris homòfobs al fill d'un exjugador del Barça
-
Esports Mor Felix Baumgartner, l'home que va saltar des de l'estratosfera, en un accident de parapent
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal