Després de dies de rumors i especulacions, el Barça ja tindria un acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Spotify pagarà 280 milions d'euros al club durant les pròximes tres temporades, segons ha avançat RAC1. L'acord es podria fer oficial aquest mateix dimarts.
Segons explica la mateixa ràdio, es tractaria d'un acord de màxims, amb el principal patrocinador de la samarreta de partit tant del futbol masculí com del femení, la samarreta d'entrenament i també els title rights de l'estadi. Tot fa pensar, doncs, que el "Camp Nou Spotify" o alguna fórmula similar és més propera que mai.
Tot això es produiria a partir de la pròxima temporada, ja que fins ara el patrocinador que serà rellevat per la plataforma de música era Rakuten. L'empresa japonesa dedicada al comerç per Internet va arribar de la mà de la junta de Josep Maria Bartomeu i ara, la nova junta de Joan Laporta, no preveia renovar l'acord, que finalment es farà amb Spotify.
[plantillavirals]
El Barça tanca un acord amb Spotify per 280 milions d'euros
Esports
La plataforma de música pagarà aquest import durant les pròximes tres temporades a canvi de ser el principal patrocinador del club
- Spotify, nou patrocinador del Barça -
- EP / Agències
ARA A PORTADA
-
Societat El desllorigador de l'habitatge: dos decrets que es votaran divendres i horitzó de contractes indefinits David Cobo
-
-
Societat Barcelona va registrar 124 ideacions de suïcidi entre les famílies en risc de desnonament l'any passat David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
07 de febrer de 2022 a
les 21:34
Et pot interessar
-
Esports
Manel del Río deixa de ser el director general del Barça
-
Esports
El porter «Pichu» Cuéllar, hospitalitzat després de caure una estructura a la ciutat esportiva del Mallorca
-
Esports
Florentino Pérez, citat al jutjat per la querella del Barça per calúmnies
-
Esports
L’Atlético de Ceuta, el club que va néixer arran de la independència del Marroc
-
Esports
Mor Ida Amelie Robsahm, corredora de muntanya d'elit, després de caure per un barranc de 10 metres
-
Esports
Un menor marroquí travessa l'estret de Gibraltar des de Ceuta amagat als baixos de l'autobús del Reial Valladolid
