Després de dies de rumors i especulacions, el Barça ja tindria un acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Spotify pagarà 280 milions d'euros al club durant les pròximes tres temporades, segons ha avançat RAC1. L'acord es podria fer oficial aquest mateix dimarts.
Segons explica la mateixa ràdio, es tractaria d'un acord de màxims, amb el principal patrocinador de la samarreta de partit tant del futbol masculí com del femení, la samarreta d'entrenament i també els title rights de l'estadi. Tot fa pensar, doncs, que el "Camp Nou Spotify" o alguna fórmula similar és més propera que mai.
Tot això es produiria a partir de la pròxima temporada, ja que fins ara el patrocinador que serà rellevat per la plataforma de música era Rakuten. L'empresa japonesa dedicada al comerç per Internet va arribar de la mà de la junta de Josep Maria Bartomeu i ara, la nova junta de Joan Laporta, no preveia renovar l'acord, que finalment es farà amb Spotify.
[plantillavirals]
El Barça tanca un acord amb Spotify per 280 milions d'euros
La plataforma de música pagarà aquest import durant les pròximes tres temporades a canvi de ser el principal patrocinador del club
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2022 a les 21:34
Et pot interessar
-
Esports
Kilian Jornet revela que ha explorat els límits de la mort per la pèrdua d’un amic
-
Esports
Dard de Hansi Flick a Dro per marxar del Barça: «Al 100% o no ho vull»
-
Esports
Nani Roma, segon al Dakar (gràcies a Laia Sanz)
-
Esports
El Bernabéu esclata: «Florentino dimissió»
-
Esports
Pep Guardiola i Sergio Busquets s'endinsen en el mercat de l'habitatge
-
Esports
El Barça oficialitza el retorn de João Cancelo
