Ni la celebració de la Copa del Rei -i el pertinent passadís abans del partit- ni la Feria de Abril han estat suficients per desconnectar un Betis que ha competit de tu a tu amb el Barça. Els de Xavi continuen sense retrobar la seva millor versió, però han estat capaços d'emportar-se una victòria agònica que segella la classificació per a la propera edició de la Champions.
Ha hagut d'entrar Ansu Fati per demostrar que, tot i les dures lesions que arrossega, no perd la pólvora. El davanter ha marcat immediatament després d'entrar a la gespa, en la seva segona aparició des del retorn contra el Mallorca.
Poc ha durat, però, l'alegria. Tot just tres minuts més tard, l'exbarcelonista Marc Bartra ha igualat amb una rematada de cap que no ha pogut aturar Neto, avui titular per la baixa de Ter Stegen. En l'última jugada, Jordi Alba ha marcat un golàs de volea. D'aquesta manera, el Barça ja és matemàticament de Champions, competició a la qual tornarà després d'un breu pas per l'Europa League aquesta temporada.
El Barça torna a la Champions
Ansu Fati torna a marcar i Jordi Alba certifica la victòria contra el Betis i el retorn a la màxima competició continental amb un golàs de volea
- Ansu Fati, celebrant el gol -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de maig de 2022 a les 20:57
Et pot interessar
-
Esports
Laporta estén la mà a Messi, però avisa: «El Barça està per sobre de qualsevol jugador i president»
-
Esports
L'entrevista a Messi, en deu frases: «M'imaginava jugant tota la vida a Barcelona»
-
Esports
La selecció espanyola desconvoca Lamine Yamal després que el Barça li faci un tractament per la pubàlgia
-
Esports
Un retorn factible? L'estat de la relació entre Messi i el Barça
-
Esports
Messi trepitja el Camp Nou: «Tant de bo algun dia pugui tornar»
-
Esports
Com és treballar pel Barça?
