El Futbol Club Barcelona està a punt de llançar al mercat una col·lecció de joies amb diamants fets amb la gespa del Camp Nou. En concret, la de l'últim partit que es va disputar a l'estadi blaugrana. Com han explicat La Vanguardia i el Mundo Deportivo, és una col·lecció "exclusiva" feta per la companyia Brilianto i durà el nom d'Etern Spotify Camp Nou 1957.
Segons expliquen, el club ha pactat tota una sèrie d'objectes que duran aquests diamants amb la gespa carbonitzada de l'estadi del Barça: pins, polseres, anells, collars, escuts... En total es faran 1957 joies (en honor a l'any en què es va inaugurar l'estadi).
El preu és elevat: el quirat rondarà els 15.000 euros i un total de 57 d'aquestes joies seran, precisament d'un quirat. Les xifres estimades amb les quals treballa el club és poder guanyar fins a 30 milions d'euros cada any gràcies a la venda de les joies, però que caldrà repartir entre la companyia i el Barça. El percentatge, però, es desconeix. Com pot crear una empresa, però, un diamant en tan poc temps?
Brilianto és una companyia puntera que posseeix una maquinària molt especial que permet crear un diamant a través de matèria orgànica en només una setmana. En aquest cas han fet servir la gespa del Camp Nou. Segons relaten, no deixa cap rastre mediambiental ni té un impacte negatiu. Asseguren que la seva producció és sostenible. No és el primer club català que crea una col·lecció de diamants amb aquesta empresa. L'Espanyol ho va fer pel seu 120è aniversari.
[plantillavirals]
El Barça vendrà diamants fets amb la gespa del Camp Nou
El club tanca un acord amb una companyia que permet realitzar joies d'aquestes característiques a través de matèria orgànica

- Les grades del Camp Nou, aquest dissabte -
- FCB
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 09 de juliol de 2023 a les 14:22
Et pot interessar
-
Esports El Reial Madrid prohibeix l'entrada de banderes de Palestina al Bernabéu
-
Esports Un exjugador del Barça es retira als 31 anys per culpa de les lesions
-
Esports El Barça lluirà una samarreta especial el pròxim Clàssic amb un nou artista a la publicitat
-
Esports Flick castiga Raphinha per arribar tard a la sessió prèvia al Barça-València
-
Esports Per què el Barça encara ha de jugar fora del nou Spotify Camp Nou?
-
Esports La Vuelta atura l’última etapa per les protestes propalestines