El Futbol Club Barcelona està a punt de llançar al mercat una col·lecció de joies amb diamants fets amb la gespa del Camp Nou. En concret, la de l'últim partit que es va disputar a l'estadi blaugrana. Com han explicat La Vanguardia i el Mundo Deportivo, és una col·lecció "exclusiva" feta per la companyia Brilianto i durà el nom d'Etern Spotify Camp Nou 1957.
Segons expliquen, el club ha pactat tota una sèrie d'objectes que duran aquests diamants amb la gespa carbonitzada de l'estadi del Barça: pins, polseres, anells, collars, escuts... En total es faran 1957 joies (en honor a l'any en què es va inaugurar l'estadi).
El preu és elevat: el quirat rondarà els 15.000 euros i un total de 57 d'aquestes joies seran, precisament d'un quirat. Les xifres estimades amb les quals treballa el club és poder guanyar fins a 30 milions d'euros cada any gràcies a la venda de les joies, però que caldrà repartir entre la companyia i el Barça. El percentatge, però, es desconeix. Com pot crear una empresa, però, un diamant en tan poc temps?
Brilianto és una companyia puntera que posseeix una maquinària molt especial que permet crear un diamant a través de matèria orgànica en només una setmana. En aquest cas han fet servir la gespa del Camp Nou. Segons relaten, no deixa cap rastre mediambiental ni té un impacte negatiu. Asseguren que la seva producció és sostenible. No és el primer club català que crea una col·lecció de diamants amb aquesta empresa. L'Espanyol ho va fer pel seu 120è aniversari.
[plantillavirals]
El Barça vendrà diamants fets amb la gespa del Camp Nou
El club tanca un acord amb una companyia que permet realitzar joies d'aquestes característiques a través de matèria orgànica

- Les grades del Camp Nou, aquest dissabte -
- FCB
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 09 de juliol de 2023 a les 14:22
Et pot interessar
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència
-
Esports Instal·len un bust d'Aitana Bonmatí al Parc de la Ciutadella
-
Esports El Barça anuncia un canvi de plans en la reobertura del Camp Nou
-
Esports Jordi Alba, un dels millors socis de Messi, anuncia la seva retirada a final d'any
-
Esports L'equip ciclista d'Israel canvia de nom per «allunyar-se de la seva identitat israeliana»
-
Esports La Lliga canvia el color dels dorsals del Barça en la tercera equipació