El Manchester City de Pep Guardiola ha guanyat aquest dimarts el Reial Madrid per 4 a 3 en l'anada de les semifinals de la Champions League. Un resultat que, tot i ser clarament superior als blancs, hauran de defensar al Santiago Bernabéu la setmana que ve.
Els anglesos s'han avançat ràpidament al marcador amb gols de De Bruyne i Gabriel Jesus, en els primers 10 minuts, on han fet desaparèixer el Madrid del terreny de joc. Una gran actuació que s'ha mantingut durant tota la primera part, però un gol de Benzema ha aigualit la primera mitja hora de partit del City.
Els primers minuts de la segona part també han estat intensos: el tercer del City (foden) i, seguidament, resposta del Madrid (Vinícius Junior). Al minut 74 els anglesos han aconseguit marcar el quart de la jornada, que semblava encaminar una victòria merescuda després de dominar el partit, però Benzema no ha fallat un penal xiulat per mans de Laporte dins l'àrea i ha anotat el 4 a 3 definitiu.
[plantillavirals]
El City de Guardiola perdona la vida al Madrid
Esports
Els anglesos són superiors als blancs, però no aconsegueixen rematar l'eliminatòria que es decidirà al Bernabéu
- Moment del partit entre el Manchester City i el Reial Madrid -
- Manchester City
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
26 d’abril de 2022 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Esports
Retrat robot del «9» del Barça: com ha de ser el fitxatge ideal que vol Flick?
-
Esports
Ferran Torres posa fi a la seva etapa al Barça i marxa al PSG
-
Esports
Mor el ciclista britànic de 19 anys Finlay Tarling durant la Volta a Portugal
-
Esports
La Supercopa d'Espanya escull nou país
-
Esports
Xavi Hernández, nou seleccionador dels Països Baixos
-
Esports
Messi deixa entreveure que es retira i s'acomiada del seu pare: «No sé com seguir sense tu»
