El Manchester City de Pep Guardiola ha guanyat aquest dimarts el Reial Madrid per 4 a 3 en l'anada de les semifinals de la Champions League. Un resultat que, tot i ser clarament superior als blancs, hauran de defensar al Santiago Bernabéu la setmana que ve.
Els anglesos s'han avançat ràpidament al marcador amb gols de De Bruyne i Gabriel Jesus, en els primers 10 minuts, on han fet desaparèixer el Madrid del terreny de joc. Una gran actuació que s'ha mantingut durant tota la primera part, però un gol de Benzema ha aigualit la primera mitja hora de partit del City.
Els primers minuts de la segona part també han estat intensos: el tercer del City (foden) i, seguidament, resposta del Madrid (Vinícius Junior). Al minut 74 els anglesos han aconseguit marcar el quart de la jornada, que semblava encaminar una victòria merescuda després de dominar el partit, però Benzema no ha fallat un penal xiulat per mans de Laporte dins l'àrea i ha anotat el 4 a 3 definitiu.
[plantillavirals]
El City de Guardiola perdona la vida al Madrid
Els anglesos són superiors als blancs, però no aconsegueixen rematar l'eliminatòria que es decidirà al Bernabéu
- Moment del partit entre el Manchester City i el Reial Madrid -
- Manchester City
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’abril de 2022 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Esports
Qui és Enrique Riquelme, l'empresari amb «accent sud-americà» que desafia Florentino Pérez
-
Esports
El Giro de 1946, quan Itàlia i Iugoslàvia es barallaven per Trieste
-
Esports
Hansi Flick renova dues temporades més amb el Barça
-
Esports
«Florentino Pérez és un egòlatra i un megalòman que ha confós el Reial Madrid amb ell mateix»
-
Esports
Barcelona instal·larà una pantalla gegant per seguir la final de la Champions femenina
-
Esports
Robert Lewandowski no renovarà amb el Barça
