El drac guanya Sant Jordi

La llegenda no ha acabat com es preveia. El bé no s'ha pogut imposar al mal (1-2) i els de José Mourinho surten del Camp Nou amb la lliga espanyola pràcticament al sarró

Publicat el 21 d’abril de 2012 a les 19:54
José Mourinho es pren una dolça victòria. Foto: Reial Madrid.

Dos dies abans de la diada de Sant Jordi, la fàbula del bé que s'imposa al mal no s'ha pogut materialitzar. El FC Barcelona, excessivament tou i desorientat, ha regalat el partit d'avui al Reial Madrid ( 1-2 ) i, pràcticament, el conjunt de la lliga espanyola. El tècnic madridista, José Mourinho -exsegon entrenador del Barça en l'època de Bobby Robson- surt del Camp Nou havent-se pres una dolça venjança.

El Barça, davant de 99.252 afeccionats, ha regalat el 0-1 en els primers compassos del partit (Khedira, minut 16). Quan els de Pep Guardiola han aconseguit empatar, gràcies a Alexis (1-1, minut 69), Cristiano Ronaldo pràcticament no ha donat ni temps als blaugranes perquè assaborissin el gol i ha fet pujar el definitiu 1-2 al marcador (minut 72).

Mourinho, fins al partit d'avui, no havia vençut mai al Camp Nou com a madridista. Els seus jugadors han practicat un futbol efectiu, lluny de la duresa física que acostumen a practicar, i s'han endut tres punts que els posen la lliga en safata.

"Desenganyeu-vos, aquesta lliga no la guanyarem mai", digué Pep Guardiola fa mesos. Avui, les seves paraules s'han tornat a materialitzar, un cop més.

Puyol i Cristiano Ronaldo, disputant-se una pilota. Foto: Reial Madrid