El Reial Madrid ha fet bons els pronòstics i el que s'ha vist en la sèrie final i ha guanyat la lliga de bàsquet, després d'imposar-se al FC Barcelona al Palau per 68-74, en el quart partit de la final, que s'ha resolt per un resultat global de 3-1 per a l'equip madrileny.
El conjunt que entrena Pablo Laso ha estat clarament superior al Barça en tota la final, i els homes que entrena Svetislav Pešić només han pogut guanyar -i patint- un únic partit, el de dijous al Palau.
Amb la victòria, el Reial Madrid confirma la seva hegemonia els darrers anys al bàsquet estatal: és el seu segon títol consecutiu, i el quart en cinc anys. El Barça, pel contrari, no aixeca la copa des del 2014.
El Madrid bat el Barça al Palau i es queda la lliga de bàsquet
Els blancs s'han imposat als blaugrana a domicili per 68-74
Ara a portada
Publicat el 21 de juny de 2019 a les 21:00
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions