Ni Copa del Rei, ni Lliga... i des d'aquest vespre, tampoc Champions League. El Santiago Bernabéu ha estat testimoni de luxe de com se'n pot anar en orris tota una temporada en tan sols set dies. Pocs aficionats del Reial Madrid es podien arribar a imaginar, dimecres passat, la tragèdia esportiva que els assetjava. L'Ajax de Frenkie De Jong ha remuntat l'eliminatòria i ha deixat fora el conjunt blanc als vuitens de final de la competició europea, amb un incontestable 1-4. Un Madrid irreconeixible al Bernabéu des de la derrota amb el Girona: un caos en defensa i encaixant molts gols en només quatre partits.
Primer va ser l'enèsima golejada del Barça al feu madridista -que els deixava fora d'una competició que els seus aficionats anhelen-, després l'estocada de Rakitic per deixar-los fora de combat a la Lliga, i aquest dimecres històric ha estat l'equip que va veure néixer Johan Cruyff el que ha acabat, en sec, amb el seu idil·li europeu.
El Madrid ho perd tot: ni Copa, ni Lliga ni Champions
L'Ajax remunta al Bernabéu (1-4) i enfonsa els blancs, que ja havien quedat tocats de mort pel Barça
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
05 de març de 2019 a
les 21:54
Et pot interessar
-
Esports
Leo Messi es converteix en el màxim golejador de la història del Mundial
-
Esports
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
-
Esports
Roben a Santa Susanna la bicicleta d'una de les ciclistes favorites a la Volta a Catalunya
-
Esports
El pare de Messi té un problema de salut i «evoluciona favorablement»
-
Esports
El Barça exigeix a la Lliga, la Federació i els àrbitres actuar davant les declaracions de Florentino Pérez
-
Esports
La febre dels cromos del Mundial arriba als quioscos de Barcelona: «La gent s’endú les caixes senceres»
