
El Reial Madrid ha aconseguit una victòria sense brillantor contra el Celta de Vigo (2-0). Els madridistes han superat el fet de jugar amb una defensa de circumstàncies –Ramos i Essien de laterals i Varane i Pepe de centrals- mentre que Mourinho ha apostat per un mig del camp molt ofensiu (per primera vegada han jugat junts Modrić, Kaká i Özil).
El partit ha començat amb un atac-i-gol dels locals que no permetien que el Celta sortís de la seva pròpia àrea. La insistència ha tingut fruits gràcies a una jugada curiosa. Higuaín ha fet una centrada-xut des de la punta esquerra que ha sorprès el porter visitant al minut 11. La gasolina blanca ha durat poc i a partir del minut 20 el Celta s'ha tret la son de les orelles fent una passa endavant. Tot i això, ha estat Cristiano Ronaldo amb una rematada de cap que ha anat el pal el que ha tingut l'ocasió més clara.
La segona part ha començat amb una tònica similar. El Madrid poc profund i els gallecs creient que podien empatar –tot i que sense generar ocasions clares-. Les esperances del Celta pràcticament han acabat al minut 67 quan l'àrbitre ha xiulat un penal sobre Özil que Cristiano Ronaldo ha transformat (2-0). Malgrat que el resultat semblava clar, l'equip de Paco Herrera ha fet mèrits per retallar distàncies en el tram final. Primer ha estat Casillas que s'ha complicat la vida deixant escapar una pilota que tenia controlada, després de Lucas ha fet un xut potent que ha rebutjat el porter blanc i, finalment, una rematada fantàstica del sud-coreà Park l'ha aturat de manera fantàstica el capità madridista.