[noticiadiari]2/264534[/noticiadiari]
La segona part, però, ha començat més fluixa per als locals que, tot i l'oportunitat que ha tingut Iñigo Martínez de cap, no han aconseguit introduir la pilota a la porteria de nou. El Reial Madrid, en canvi, ha estat més insistent i un golàs de Bellingham des de fora de l'àrea els ha donat l'empat. Quan el marcador ja passava del minut 90, Bellingham ha marcat el gol de la victòria.
⚽ ¡GO-LA-ZO, @BellinghamJude!#ELCLÁSICO | #LALIGAEASPORTS#LALIGAHighlights pic.twitter.com/GWcUCseC6b
— LALIGA (@LaLiga) October 28, 2023
Tot i la insistència constant dels de Xavi durant la segona part, on han entrat al terreny de joc Robert Lewandowski i Raphinha, que han obtingut l'alta mèdica aquest mateix dissabte al matí, el Barça no ha aconseguit plasmar al resultat la bona feina feta durant els 90 minuts de partit.
El d'avui és el primer clàssic de la temporada, però també el primer de la història a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, i ha obtingut la millor entrada de la temporada 2023-2024 amb el Barça com a local: 50.112 aficionats han pujat a Montjuïc per animar l'equip. El resultat d'avui deixa el Girona colíder de la Lliga amb el Reial Madrid, amb 28 punts, i situa el Futbol Club Barcelona tercer, amb quatre punts menys.
[plantillavirals]