El Reial Madrid és el nou campió d'Europa de bàsquet. Els blancs han guanyat la nit d'aquest diumenge la final de l'Eurolliga que els enfrontava a l'Olympiacos a Kaunas, amb una bomba de Sergi Llull a només tres segons del final. Els grecs han estat per sobre en el marcador durant tot el partit i només han perdut l'avantatge en aquest darrer instant.
L'Eurolliga aconseguida pels madrilenys passarà a la història, però, per la batalla campal viscuda al segon partit dels quarts de final a Belgrad, a la pista del Partizan. Entre els cops de puny, les empentes i els insults, va destacar la clau de judo que el jugador del Reial Madrid Yabusele va fer a l'exblaugrana Exum, esclafant-lo contra el parquet.
[noticiadiari]2/255906[/noticiadiari]
Es va amenaçar amb sancions històriques, però finalment el jutge independent de la competició va acabar determinant que Yabusele s'hauria de perdre cinc partits, mentre que Gabriel Deck, un. Així, Deck va arribar per jugar la semifinal contra el Barça i la final d'aquest diumenge. Yabusele no, però podrà celebrar el campionat amb els seus companys.
[plantillavirals]
El Reial Madrid guanya l'Eurolliga sobre la botzina (amb els implicats en la batalla campal de Partizan)
Els blancs aixequen la lliga europea amb el seu estil i només sense Yabusele per la seva clau de judo a Belgrad
- Sergi Llull, instants abans d'aconseguir la canasta guanyadora -
- Reial Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de maig de 2023 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Esports
Laporta i Font superen amb escreix les firmes per ser candidats; Ciria passa pels pèls i Vilajoana, fora
-
Esports
L’Audiència Nacional inadmet i arxiva la denúncia contra Laporta
-
Esports
El Barça recupera la grada d'animació per buscar la remuntada contra l'Atlètic de Madrid a la Copa
-
Esports
Un exjugador del Barça s’escapa de Teheran fent 16 hores per carretera en ple bombardeig
-
Esports
«Tenim ferit el sentiment culer des de l'adeu de Messi»
-
Esports
Real Republicans: vida i mort de l’equip revolucionari que volia ser el Madrid africà
