Una de les principals penyes del Barça a Londres, la Penya Blaugrana London, s'ha enfonsat. Com a mínim, el vaixell que acollia el famós Bar&Co i servia de seu, que s'ha inundat al Tàmesi arran del temporal de pluges que s'ha instal·lat a la capital del Regne Unit.
L'Agència Marítima i de Guardacostes del país van informar aquest dijous del succés al moll Temple de la ciutat a causa de la pujada del riu. Tot i que no hi ha hagut ferits, el propietari del Bar&Co ha explicat al diari The Independent que estan "desolats" després de perdre un negoci de més de 15 anys.
Esport 3 ha informat que la penya ja busca un local alternatiu per continuar portant a terme les seves activitats habituals, com trobar-se per veure els partits del Barça, tot i que l'Agència de Medi Ambient del Regne Unit ja ha alertat que hi haurà més inundacions a set rius de la capital.
[plantillavirals]
El vaixell que servia de seu de la Penya Blaugrana London s'enfonsa al Tàmesi
El Bar&Co sucumbeix davant el fort temporal que està travessant el Regne Unit

- La Penya Blaugrana London -
- Penya Blaugrana London
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2024 a les 17:33
Et pot interessar
-
Esports Flick castiga Raphinha per arribar tard a la sessió prèvia al Barça-València
-
Esports Per què el Barça encara ha de jugar fora del nou Spotify Camp Nou?
-
Esports Una manifestació per Palestina atura La Vuelta a 18 quilòmetres de la meta
-
Esports El Barça s’indigna amb Espanya per la lesió de la seva estrella: «Això no és cuidar el jugador»
-
Esports La final de la Champions de 2027 ja té camp... i el Barça el coneix bé
-
Esports Hansi Flick fitxa un exjugador del Barça pel seu cos tècnic