El Futbol Club Barcelona i el Girona FC han empatat al Camp Nou en un dels derbis catalans de Primera Divisió després d'un partit molt intens, on l'arbitratge i els gols han estat els protagonistes. Doblet d'Stuani pel Girona i gols de Messi i Piqué pel Barça.
Una primera part amb molt de ritme on l'arbitratge ha estat decisiu pel desenvolupament del partit. Diverses targetes grogues i una targeta vermella a Lenglet, gràcies a una polèmica on ha intervingut el VAR, han marcat els primers 45 minuts. El primer gol l'ha fet Leo Messi, al minut 16. Amb 10 jugadors al camp però, el Barça no ha pogut frenar Stuani que ha empatat al colar-se entre la defensa, sense parella de centrals.
La segona meitat ha estat encara més frenètica. Stuani ha avançat el Girona amb el seu segon gol contra els blaugranes. Ernesto Valverde ha respost amb l'entrada de Coutinho i Rakitic i el Barça ha pujat revolucions. Una pilota al pal d'un xut de falta de Messi ha començat a escalfar motors i Piqué ha sigut qui ha empatat, després d'una jugada de devorador de l'àrea de Luís Suárez.
Els últims minuts han estat complicats pels dos equips, que han acabat trobant porteria però no han pogut avançar-se en el marcador. Les decisions arbitrals han frustrat sobretot el conjunt de Valverde, que després de l'expulsió de Lenglet han estat molt enfurismats amb Gil Manzano.
Això sí, Messi s'ha posat l'equip a l'esquena i ho ha intentat fins al final. Eslàloms, driblings, provocant faltes, xuts, assistències. Sense èxit. Busquets ha estat una peça clau, oxigenant i controlant el centre del camp. Coutinho també ho ha intentat fins el final però no ha estat possible. Primers punts perduts pels blaugranes i el primer que aconsegueix el Girona contra el Barça.
El VAR amarga l'empat entre el Barça i el Girona (2-2)
Esports
L'expulsió de Lenglet decretada per Gil Manzano condiciona el derbi català
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de setembre de 2018 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Esports
Derrota d'Infantino: la FIFA renuncia a privatitzar els mundials
-
Esports
Mor Franco Baresi, llegenda del Milà i del futbol
-
Esports
Guerra oberta entre FIFA i UEFA: els països europeus amenacen amb abandonar el Mundial
-
Esports
Laporta pateix una arrítmia i no viatja a Anglaterra amb el Barça
-
Esports
Pogačar guanya amb absoluta autoritat el Tour que va sortir de Catalunya
-
Esports
La Roja i la «prioridad nacional»
