Pau Bartoló i Emma Roca, vigents guanyadors de l'Ultra Trail Barcelona, juntament amb Pau Capell, participaran aquest dijous a la presentació d'una de les proves més consolidades de l'especialitat a Catalunya. L'acte es realitzarà aquest 12 de febrer, a partir de dos quarts de vuit, a la botiga Barrabes de Barelona (carrer Roger de Llúria, 77).
L'Ultra Trail Barcelona, que enguany es disputarà el 25 d'abril, arriba a la cinquena edició. El 2014 va aplegar 2.000 corredors repartits en quatre curses de 100, 69, 42 i 21 quilòmetres. Les dues distàncies més llargues puntuaran per la Catalonia Ultra Cup, circuit que es va estrenar el cap de setmana passat amb la disputa de l'Ultra Trail Montnegre-Corredor.
Una altra de les novetats d'enguany serà que la prova acollirà el primer Campionat d’Espanya de Periodistes en la distància de marató. També s’ha incorporat una nova categoria, la Kids, que seraÌ€ una prova dirigida pels meÌs petits i on podran fer la seva cursa amb una distaÌ€ncia dividida per les edats compreses dels participants.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2015 a les 21:40
Et pot interessar
-
Esports
«The New York Times» analitza les finances del Barça i el descriu com «el club més endeutat de la història»
-
Esports
El Barça s'emporta els tres punts amb dos gols en l'últim sospir i un Joan Garcia salvador
-
Esports
Lamine Yamal es burla del davanter de l'Espanyol: «Ganes de tornar»
-
Esports
Espanyol-Barça: un derbi com els d'abans
-
Esports
Quin 2026 esportiu ens espera?
-
Esports
Un davanter de l'Espanyol escalfa el derbi: «Prefereixo trepitjar Lamine Yamal»
