Pau Bartoló i Emma Roca, vigents guanyadors de l'Ultra Trail Barcelona, juntament amb Pau Capell, participaran aquest dijous a la presentació d'una de les proves més consolidades de l'especialitat a Catalunya. L'acte es realitzarà aquest 12 de febrer, a partir de dos quarts de vuit, a la botiga Barrabes de Barelona (carrer Roger de Llúria, 77).
L'Ultra Trail Barcelona, que enguany es disputarà el 25 d'abril, arriba a la cinquena edició. El 2014 va aplegar 2.000 corredors repartits en quatre curses de 100, 69, 42 i 21 quilòmetres. Les dues distàncies més llargues puntuaran per la Catalonia Ultra Cup, circuit que es va estrenar el cap de setmana passat amb la disputa de l'Ultra Trail Montnegre-Corredor.
Una altra de les novetats d'enguany serà que la prova acollirà el primer Campionat d’Espanya de Periodistes en la distància de marató. També s’ha incorporat una nova categoria, la Kids, que seraÌ€ una prova dirigida pels meÌs petits i on podran fer la seva cursa amb una distaÌ€ncia dividida per les edats compreses dels participants.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2015 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Esports
Leo Messi, nou propietari d'un equip de segona divisió
-
Esports
Manel del Río deixa de ser el director general del Barça
-
Esports
El porter «Pichu» Cuéllar, hospitalitzat després de caure una estructura a la ciutat esportiva del Mallorca
-
Esports
Florentino Pérez, citat al jutjat per la querella del Barça per calúmnies
-
Esports
L’Atlético de Ceuta, el club que va néixer arran de la independència del Marroc
-
Esports
Mor Ida Amelie Robsahm, corredora de muntanya d'elit, després de caure per un barranc de 10 metres
