En llibertat el jugador del València detingut per un delicte d'agressió sexual a dues dones

El davanter Rafa Mir ha passat a disposició judicial i ha estat alliberat amb càrrecs després de dos dies al calabós

Publicat el 04 de setembre de 2024 a les 16:30
Actualitzat el 04 de setembre de 2024 a les 16:34

El futbolista del València Rafa Mir ha estat posat en llibertat amb càrrecs el migdia d'aquest dimecres després de passar a disposició judicial i declarar davant el Jutjat d'Instrucció Número 8 de Llíria, acusat d'un delicte d'agressió sexual contra dues dones. Es desconeix, però, l'estat de l'altre detingut i amic de la infantesa de Mir, el també futbolista de l'Alcantarilla Pablo Jara.

Efectius de la Guàrdia Civil van arrestar el davanter del València amb passat a la Masia per un presumpte delicte d'agressió sexual contra dues dones de 25 anys a la casa del futbolista. Les víctimes van posar una denúncia i van necessitar assistència a l'hospital. En el moment dels fets, ocorreguts a la província de València, hauria participat també Jara. 

Mir va ser traslladat immediatament al calabós de la Guàrdia Civil de València i no va acudir a la ciutat esportiva per entrenar amb els seus companys d'equip. El jugador de 27 anys va passar pel futbol formatiu del Barça entre els 12 i els 14, però posteriorment va marxar al Múrcia i al València, on ha passat la major part de la seva carrera.

Amb els valencians va fer el salt al futbol professional i va jugar al Wolverhampton i al Nottingham Forest anglesos. A Espanya ha vestit la samarreta de Las Palmas i l'Osca. Tot i tenir una carrera més aviat discreta, el Sevilla el va comprar l'estiu del 2021 per 16 milions d'euros als Wolves. Tres anys després, ha tornat en qualitat de cedit a Mestalla.