La companyia Endesa ha llançat una cançó per animar i enviar suport a la selecció nacional a la Copa del Món de Bàsquet, sota el títol You are the one. Amb aquesta cançó l'empresa vol enviar un missatge de suport al món del bàsquet.
Segons han informat, es tracta d'un himne que busca la complicitat amb els jugadors i seguidors, amb un ball molt peculiar en el qual tots els passos representen gestos propis de bàsquet: passos, lluita o falta personal.
You are the one es va estrenar el dijous passat durant l'acte de presentació de la Selecció Espanyola a la seu d'Endesa. 200 nens, fills de treballadors de la companyia, van ballar la coreografia, que pretén instal·lar-se en la ment dels aficionats i que podrà veure's a les diferents zones de fans de les seus de la Copa del Món.
Endesa dóna suport al bàsquet a la Copa del Món amb «You are the one»
El nou himne s'acompanya d'una coreografia especial
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2014 a les 20:21
Et pot interessar
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
-
Esports
El «hat-trick» de Ferran Torres manté al Barça primer de Lliga
