Un jove de 29 anys va resultar ferit de gravetat, ahir al migdia, mentre esquiava a l’estació d’esquí de Port Ainé, al terme municipal de Rialp. Segons fonts de l’estació, el noi, que esquiava juntament amb un grup de persones, va perdre el control mentre baixava per la pista de l’Estadi, de categoria vermella, i va acabar impactant contra un canó de neu artificial.
Els fets van tenir lloc al voltant de les 15 hores. El jove va ser atès en primera instància pel personal mèdic de l’estació, que va optar per avisar els Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) davant la gravetat de les ferides. El SEM, que va rebre l’avís a les 15:48 hores, es va desplaçar fins a l’estació amb un helicòpter per traslladar el ferit fins a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on aquest dilluns seguia ingressat, estable, a l’UCI.
Els fets es van produir només un dia després de l’accident d’un altre esquiador, en aquest cas a la Coma del Forn, al terme municipal de Lladorre. En aquest cas, el ferit va ser evacuat en helicòpter pels GRAE dels Bombers, de caràcter lleu, amb ferides a la cama.
Ferit greu en xocar contra un canó de neu mentre esquiava a Port Ainé
Un helicòpter va traslladar el noi, de 29 anys, a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 15 de gener de 2018 a les 16:55
Et pot interessar
-
Esports El Barça suma 10 jugadors nominats a la Pilota d'Or
-
Esports El Barça retira temporalment la capitania a Ter Stegen
-
Esports El nou repte extrem de Kilian Jornet: en què consisteix l'States of Elevation?
-
Esports Polèmica al futbol popular: l'Europa juga d'amagat un amistós contra un club de l'Aràbia Saudita
-
Esports El Barça i l'Ajuntament acorden obrir el Camp Nou per fases
-
Esports Ter Stegen declara la guerra al Barça: no firma l'informe mèdic i el club li obre un expedient disciplinari