Nova crisi entre el Barça i el Reial Madrid. Segons ha avançat aquesta nit El Chiringuito de Jugones, el president blanc, Florentino Pérez, tenia intenció d'asseure's a la llotja de l'Estadi Lluís Companys aquest dissabte pel Clàssic. Finalment, però, hauria canviat d'opinió després de llegir el polèmic tuit del portaveu blaugrana, Miquel Camps.
En la publicació en qüestió, el directiu català assegurava aquest dimarts que el tracte cap al davanter brasiler del Madrid Vinícius Junior no era conseqüència d'un racisme estructural a l'Estat, com el mateix jugador defensa, sinó que es produïa perquè era un "pallasso" que mereix un "clatellot".
Resultat d'aquestes paraules, que han estat tot menys agradables per al madridisme, Florentino hauria decidit cancel·lar el viatge a Barcelona. No obstant això, el que haurien vist amb més mals ulls és el silenci posterior de tot el club presidit per Joan Laporta. Lluny de demanar perdó pel comportament de Camps, el Barça s'ha limitat a esborrar la piulada com si res hagués passat.
Finalment, tot i l'intent de la directiva de Florentino per allunyar-se de la posició del Sevilla -que va plantar els blaugrana pel cas Negreira a Montjuïc- i normalitzar les relacions amb els catalans, el que ha acabat trencant tots els vincles són quatre frases d'un alt representant del club penjades a internet.
[plantillavirals]
Florentino canvia d'opinió i no serà a la llotja del Lluís Companys pel Clàssic
La piulada del portaveu català, Miquel Camps insultant Vinícius trenca totes les relacions entre el Reial Madrid i el Barça
- Florentino Pérez, en una imatge d'arxiu. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2023 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Esports
L'àrbitre gairebé celebra un gol de l'Albacete contra el Barça?
-
Esports
Lamine Yamal i la mare que el va parir
-
Esports
Barcelona inicia els tràmits per acollir al Camp Nou la final de la Champions de 2029
-
Esports
Djokovic és immortal
-
Esports
El Benfica de Mourinho i Trubin, l'escull del Madrid als setzens de final de la Champions
-
Esports
El Barça fa rècord de catalans a la Champions
