Collbató ha acollit per setè any consecutiu la sortida i arribada de La Portals, la marxa ciclista en BTT que recorre els accessos d'entrada a Montserrat en un entorn privilegiat al voltant del massís, passant pels termes de Monistrol, Marganell i Castellbell, pel que fa al Bages. Gairebé 1.500 ciclistes han completat l'itinerari de 59 kilòmetres i 1.300 metres de desnivell positiu, on s'ha homenatjat al mític ciclista basc Marino Lejarreta, tant per la seva trajectòria esportiva com per la seva implicació amb La Portals.
Els primers ciclistes a completar els 59km de la Portals han estat Isra Núñez i Mar Franco que han gaudit d'una prova que en tan sols set edicions ha esdevingut una de las rutes clàssiques en BTT per la seva bellesa i la singularitat del paisatge a tocar del massís de Montserrat. La Portals recorre els accessos d'entrada a la muntanya de Montserrat (Collbató, El Bruc, Marganell i Monistrol de Montserrat), i els termes municipals de Castellbell i el Vilar i Esparreguera.
La Portals ha estat una marxa solidària i ha donat un euro de cada inscripció a l'Associació de DENT, que recapta fons per a la investigació d'aquesta malaltia minoritària.
Gairebé 1.500 ciclistes homenatgen Lejarreta en la Portals de Montserrat
Els primers ciclistes a completar els 59km a l'entorn del massís han estat Isra Núñez i Mar Franco
Ara a portada
Publicat el 10 d’abril de 2016 a les 19:10
Et pot interessar
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions
-
Esports Error en les entrades de la final de la Copa: els culers reben entrades amb els cognoms i el DNI equivocats