L'entrenador del Manchester City, Pep Guardiola, ha sortit del pas dels rumors que situen Leo Messi fora del Barcelona la propera temporada i ha assegurat que desitja que l'argentí continuï vestint la samarreta blaugrana fins al final de la seva carrera.
"Messi juga al Barcelona i continuarà allà. Aquest és el meu desig, que continuï al Barcelona. No vull parlar de jugadors d'altres clubs. Crec que acabarà la seva carrera allà. Així ho desitjo", ha reiterat Guardiola a la premsa.
D'altra banda, el tècnic s'ha referit a l'estat físic de Raheem Sterling, que pateix una lesió muscular, i ha dit que estarà fora "unes setmanes". "A Madrid, ja ho veurem. No ho sé", ha contestat quan li han preguntat si podrà jugar el proper 26 de febrer al Santiago Bernabéu en l'anada de vuitens de final de la Lliga de Campions.
Guardiola: «Crec que Messi acabarà la carrera al Barça i així ho desitjo»
Esports
El tècnic del Manchester City ha assegurat que "aquest és el seu desig"
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2020 a
les 20:37
Et pot interessar
-
Esports
L'Espanyol destitueix Manolo González
-
Esports
Mbappé es disculpa amb la Xina per referir-se a Mao Zedong com a «dictador»
-
Esports
Alexia Putellas guanya la tercera Pilota d'Or en una gala tenyida de blaugrana
-
Esports
Mourinho i Mbappé assalten el Camp Nou
-
Esports
Les 5 claus del Barça-Madrid: un clàssic per enfonsar Mourinho
-
Esports Intervenen 6.000 articles falsificats del Barça en establiments propers a la Sagrada Família
