L'entrenador del Manchester City, Pep Guardiola, ha confirmat que abandonarà la banqueta de l'equip anglès quan acabi el seu contracte l'any 2023. "El següent pas és entrenar una selecció", ha explicat el tècnic català en declaracions durant un acte de l'empresa brasilera XP Investments.
Després de set anys al Manchester City hauré de descansar una mica, mantenir la calma i estudiar els altres entrenadors. Llavors és quan m'agradaria entrenar en una Eurocopa, una Copa Amèrica o un Mundial", ha sentenciat l'exentrenador del FC Barcelona. Les pròximes cites són el Mundial de 2022 i l'Eurocopa i la Copa Amèrica de 2024.
Des del seu pas gloriós pel Barça, Guardiola ha entrenat al Bayern i al Manchester City, on ha aconseguit dominar i guanyar les competicions nacionals però amb la llosa de no haver aconseguit una nova Champions. Segons les seves declaracions, tindrà fins al 2023 per vèncer en la màxima competició europea i demostrar que també pot guanyar un trofeu de seleccions.
Guardiola deixa caure l'adeu al City el 2023: «El següent pas és una selecció»
Esports
El tècnic català exposa les seves intencions d'entrenar "en un Mundial, una Eurocopa o una Copa Amèrica"
- Pep Guardiola dirigint el seu actual equip, el Manchester City. | Manchester City -
- | Manchester City
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 21:30
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
21:34
Et pot interessar
-
Esports
La FIFA prohibeix l'entrada d'estelades al partit entre Espanya i França del Mundial
-
Esports
Sant Andreu i Europa no compartiran estadi: els graciencs jugaran a Can Dragó
-
Esports
Joan Laporta viatja als Estats Units pel Mundial: «Vinc a fer costat la selecció espanyola»
-
Esports
Deu lectures mundialistes
-
Esports
Mor Jayden Adams, dies després de disputar el Mundial amb Sud-àfrica, als 25 anys
-
Esports
Rajoy cau en el racisme per analitzar el Mundial: «França té una plantilla d'altíssim nivell; això sí, sense francesos»
