L'entrenador del Manchester City, Pep Guardiola, ha confirmat que abandonarà la banqueta de l'equip anglès quan acabi el seu contracte l'any 2023. "El següent pas és entrenar una selecció", ha explicat el tècnic català en declaracions durant un acte de l'empresa brasilera XP Investments.
Després de set anys al Manchester City hauré de descansar una mica, mantenir la calma i estudiar els altres entrenadors. Llavors és quan m'agradaria entrenar en una Eurocopa, una Copa Amèrica o un Mundial", ha sentenciat l'exentrenador del FC Barcelona. Les pròximes cites són el Mundial de 2022 i l'Eurocopa i la Copa Amèrica de 2024.
Des del seu pas gloriós pel Barça, Guardiola ha entrenat al Bayern i al Manchester City, on ha aconseguit dominar i guanyar les competicions nacionals però amb la llosa de no haver aconseguit una nova Champions. Segons les seves declaracions, tindrà fins al 2023 per vèncer en la màxima competició europea i demostrar que també pot guanyar un trofeu de seleccions.
Guardiola deixa caure l'adeu al City el 2023: «El següent pas és una selecció»
El tècnic català exposa les seves intencions d'entrenar "en un Mundial, una Eurocopa o una Copa Amèrica"
- Pep Guardiola dirigint el seu actual equip, el Manchester City. | Manchester City -
- | Manchester City
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 21:30
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
21:34
Et pot interessar
-
Esports
Forta xiulada a l’himne d’Espanya a la final de la Copa del Rei
-
Esports
Les dones no hi caben al gimnàs: experiències i alternatives no-mixtes d’entrenament
-
Esports
Mor Alex Manninger, el porter que no va arribar a debutar amb l'Espanyol, en un accident contra un tren
-
Esports
Dirigents afins a Sílvia Orriols van temptejar Sandro Rosell per ser candidat a Barcelona
-
Esports
Leo Messi compra la Unió Esportiva Cornellà
-
Esports
Carles Puyol farà una xerrada en un congrés sobre la crisi de masculinitat a Mèxic
