[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qOjL_kHC1kM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=czL8V9_S4b4[/youtube]
L'entrenador del Bayern de Munich Josep Guardiola, vestit de negre i amb un braçalet també negre al braç, no ha pogut amagar la seva tristesa per la mort ahir de Tito Vilanova durant la remuntada del seu conjunt contra el Werder Bremen (5-2).
A l'Allianz Arena, l'estadi on s'ha disputat el partit, s'ha guardat un minut de silenci en el seu record amb tota la gent dempeus i els jugadors del Bayern han jugat tot el partit amb un braçalet negre.
En roda de premsa, Josep Guardiola ha volgut donar el condol "al seu pare Joaquim, la mare Maria Rosa, la seva dona Montse, la filla Carlota, el fill Adrià...el meu condol de part dels meus pares, de la meva família dels meus germans... érem molts joves. Ens volíem menjar el món i ens el vam menjar. Només puc dir que la tristesa que sento m’acompanyarà tota la vida, per sempre més".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FY7gOGOAzlo[/youtube]
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2014 a les 15:38
Et pot interessar
-
Esports El Barça ajorna el retorn al Camp Nou i trasllada el Gamper al Johan Cruyff
-
Esports Allau de comentaris homòfobs al fill d'un exjugador del Barça
-
Esports Mor Felix Baumgartner, l'home que va saltar des de l'estratosfera, en un accident de parapent
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal